شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰ ب.ظ
در این مطلب از وبلاگ آژانس بازاریابی دیجیتال دارت قصد داریم در مورد سئوی ویدئویی با یکدیگر صحبت کنیم و به شما آموزش دهیم که چگونه ویدئوهای خود را به رتبه برتر جستجوهای یوتیوب و گوگل برسانید.تحقیق کلمات کلیدی ویدئوهاتحقیق کلمات کلیدی برای ویدئوها کاملا از تحقیق برای پستهای وبلاگ متمایز است. چرا؟ به دو دلیلبیشتر بازدیدهای شما از یوتیوب هستند که ویدئوهای بارگذاری شده را به کاربران پیشنهاد میدهد (نه از موتورهای جستجو)بنابراین باید ویدئوهای خود را برای یوتیوب و موتورهای جستجو بهینهسازی کنید. اما اکثر افراد حدود ۱۵ تا ۲۵ درصد از ترافیک ویدئویی خود را از نتایج جستجو کسب میکنند و درصد باقیمانده از طریق ویدئوهای پیشنهادی و browse features حاصل میشود. در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که چگونه باید ویدئوهای خود را برای این موارد بهینهسازی کنید.افراد به دو طریق کاملا متفاوت از گوگل و یوتیوب استفاده میکنندکلمهای کلیدی مانند «بیمه عمر» که در گوگل ماهیانه ۱۰۰.۰۰۰ بازدید جذب میکند ممکن است در یوتیوب تنها موفق به جذب ۱۰۰ بازدید شود. از طرف دیگر، کلمهای کلیدی مانند «گربههای ملوس» که تعداد بازدید بالایی را در یوتیوب به خود اختصاص داده ممکن است مقدار بازدیدی بسیار کمتر را در گوگل کسب کند. در ادامه ۵ تکنیک برتر برای جستجو کلمات کلیدی برای ویدئوها را به شما نشان خواهیم داد:پشنهادهای یوتیوببخش پیشنهادهای یوتیوب نیز همانند بخش پیشنهادهای گوگل کار میکند. فقط کافی است کلمهای را در فیلد جستجو وارد کرده و فهرستی از کلمات پیشنهادی را دریافت کنید. تأثیر این روش را دسته کم نگیرید. زیرا این کلمات کلیدی از طرف خود یوتیوب به شما پیشنهاد میشوند و بنابراین از ارزش بالایی برخوردارند.تگهای TubeBuddyاین افزونه که برای مرورگر محبوب کروم عرضه شده است، تگهایی که رقبای شما برای ویدئوهایشان استفاده میکنند را نشان میدهد. برای فعالسازی این افزونه اینجا کلیک کنید.
سرویس Tubular Labs
Tubular Labs برنامهای قدرتمند است که به شما اجازه میدهد در کانالهای رقبایتان جاسوسی کنید و یکی از بهترین و محبوبترین روشها برای جستجوی کلمات کلیدی محسوب میشود.سرویس YT CockpitYT Cockpit نیز یکی از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی است که مختص یوتیوب طراحی شده است. این سرویس، کلمات کلیدی بیشتر استفادهشده و معیارهای مهم هرکدام را به شما نشان میدهد. همچنین اطلاعاتی از قبیل درصد جستجو و CPC نیز در دسترس هستند.ابزار آنالیز درونی یوتیوبابزار آنالیز درونی یوتیوب درواقع بهترین و بینقصترین ابزاری است که میتوانید برای جستجوی کلمات کلیدی از آن استفاده کنید. این ابزار کلماتی کلیدی را به شما نشان میدهد که برایشان رتبه کسب میکنید.در بخش Analytics،Traffic Sources و YouTube Search میتوانید به کلمات کلیدی رتبه دار خود دستیابید. با این کلمات کلیدی دو عمل را میتوانید انجام دهید:
سرویس Tubular Labs
Tubular Labs برنامهای قدرتمند است که به شما اجازه میدهد در کانالهای رقبایتان جاسوسی کنید و یکی از بهترین و محبوبترین روشها برای جستجوی کلمات کلیدی محسوب میشود.سرویس YT CockpitYT Cockpit نیز یکی از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی است که مختص یوتیوب طراحی شده است. این سرویس، کلمات کلیدی بیشتر استفادهشده و معیارهای مهم هرکدام را به شما نشان میدهد. همچنین اطلاعاتی از قبیل درصد جستجو و CPC نیز در دسترس هستند.ابزار آنالیز درونی یوتیوبابزار آنالیز درونی یوتیوب درواقع بهترین و بینقصترین ابزاری است که میتوانید برای جستجوی کلمات کلیدی از آن استفاده کنید. این ابزار کلماتی کلیدی را به شما نشان میدهد که برایشان رتبه کسب میکنید.در بخش Analytics،Traffic Sources و YouTube Search میتوانید به کلمات کلیدی رتبه دار خود دستیابید. با این کلمات کلیدی دو عمل را میتوانید انجام دهید:
- بهینهسازی ویدئوهای موجود با این کلمات کلیدی
- ایجاد ویدئویی جدید برای آن کلمات کلیدی
- زمان مشاهده دورهای آن مناسب باشد
- ساعت تماشای کلی
- باعث حفظ و نگهداری مخاطبان شود
- تعامل ایجاد کند
- CTR
- لایک
- کامنت
- مشترک شدن
- به اشتراکگذاری
- افزودن به پلی لیست
- از افراد بخواهید برای ویدئوها کامنت بگذارند
- یک دکمه «مشترک شدن» واضح برای ویدئوهایتان بگذارید
- به کامنتهای دریافتی پاسخ دهید
- گنجاندن کلمه کلیدی هدف در آن
- به حداکثر رساندن CTR