Monday 02 October 2017 ساعت 14:35 PM
(آخرین تغییر در ارسال: Tuesday 03 October 2017 ساعت 14:50 PM توسط ehsannasr.)
ابزار بررسی موقعیت کلمات کلیدی چگونه کار می کند؟
این ابزار براساس کلمه کلیدی وارد شده، نتایج بدست آمده از موتورهای جستجو را اسکن می کند و موقعیت وب سایت شما را نسبت به کلمه کلیدی (کیورد) وارد شده اعلام می کند. این ابزار دو موتور جستجوی محبوب گوگل و یاهو را بررسی می کند. نتیجه اعلام شده جایگاه وب سایت شما نسبت به کلمه کلیدی وارد شده است که می تواند عددی بین ۱ تا ۵۰۰ باشد. لازم به ذکر است نتیجه اعلام شده ان امین لینک است. به طور مثال: عدد ۱۰ به معنای صفحه اول و لینک دهم می باشد. در صورتی که وب سایت شما برای کیورد وارد شده در نتایج یافت نشد، این بدین معناست که یا سئو وب سایت شما بهینه نیست و یا اینکه وب سایت شما از دستورالعمل های توصیه شده موتور جستجو پیروی نکرده به همین دلیل جریمه شده است.
چند نکته برای بهبود موقعیت کلمات کلیدی شما:
-کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب کند. سعی کنید از کلمات کلیدی خاص استفاده کنید و با بهره وری از کلماتی در پس کلمه کلیدی اصلی سعی در توضیح کامل نسبت به موضوع خود داشته باشید. همچنین در انتخاب کلمات کلیدی خود دقت کنید. سعی کنید از کلماتی استفاده کنید که رقابت موجود بر روی آن کلمات کمتر باشد تا امکان رسیدن به رتبه بالا برای آن کلمه در موتور جستجو میسر باشد.
کمتر بهتر است. وب سایت های که برای تعداد اندکی کلمه کلیدی بهینه سازی انجام می دهند موقعیت بالاتری را بدست می آورند نسبت به وب سایت هایی که برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی سعی در بهینه سازی می کنند.
کیفیت مهم است. موتور های جستجو به وب سایت های با کیفیت که بازدید کنندگان زیادی دارند و از محتوا استفاده می کنند اهمیت بیشتری می دهند و در نتیجه جایگاه بهتری را در کلمات کلیدی در موتور جستجو خواهند داشت.
بک لینک های با ارزش بسازید. درست مثل کلمات کلیدی، کمتر بهتر است. سعی کنید با داشتن تعداد اندکی بک لینک با کیفیت از وب سایت های با پیج رنک بالا در مسیر بهبود سئو وب سایت خود قدم بگذارید.
این ابزار براساس کلمه کلیدی وارد شده، نتایج بدست آمده از موتورهای جستجو را اسکن می کند و موقعیت وب سایت شما را نسبت به کلمه کلیدی (کیورد) وارد شده اعلام می کند. این ابزار دو موتور جستجوی محبوب گوگل و یاهو را بررسی می کند. نتیجه اعلام شده جایگاه وب سایت شما نسبت به کلمه کلیدی وارد شده است که می تواند عددی بین ۱ تا ۵۰۰ باشد. لازم به ذکر است نتیجه اعلام شده ان امین لینک است. به طور مثال: عدد ۱۰ به معنای صفحه اول و لینک دهم می باشد. در صورتی که وب سایت شما برای کیورد وارد شده در نتایج یافت نشد، این بدین معناست که یا سئو وب سایت شما بهینه نیست و یا اینکه وب سایت شما از دستورالعمل های توصیه شده موتور جستجو پیروی نکرده به همین دلیل جریمه شده است.
چند نکته برای بهبود موقعیت کلمات کلیدی شما:
-کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب کند. سعی کنید از کلمات کلیدی خاص استفاده کنید و با بهره وری از کلماتی در پس کلمه کلیدی اصلی سعی در توضیح کامل نسبت به موضوع خود داشته باشید. همچنین در انتخاب کلمات کلیدی خود دقت کنید. سعی کنید از کلماتی استفاده کنید که رقابت موجود بر روی آن کلمات کمتر باشد تا امکان رسیدن به رتبه بالا برای آن کلمه در موتور جستجو میسر باشد.
کمتر بهتر است. وب سایت های که برای تعداد اندکی کلمه کلیدی بهینه سازی انجام می دهند موقعیت بالاتری را بدست می آورند نسبت به وب سایت هایی که برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی سعی در بهینه سازی می کنند.
کیفیت مهم است. موتور های جستجو به وب سایت های با کیفیت که بازدید کنندگان زیادی دارند و از محتوا استفاده می کنند اهمیت بیشتری می دهند و در نتیجه جایگاه بهتری را در کلمات کلیدی در موتور جستجو خواهند داشت.
بک لینک های با ارزش بسازید. درست مثل کلمات کلیدی، کمتر بهتر است. سعی کنید با داشتن تعداد اندکی بک لینک با کیفیت از وب سایت های با پیج رنک بالا در مسیر بهبود سئو وب سایت خود قدم بگذارید.