Sunday 24 June 2018 ساعت 21:41 PM
درحال حاضر، شهرهای بزرگ جهان از تلویزیون های شهری پر شده اند. برای مثال، امروزه بیش از ۸۰ نمایشگر LED در مسکو و بیش از ۴۰ دستگاه در سن پترزبورگ وجود دارد. البته به این تعداد محدود نمی شوند و تلویزیون های شهری LED بیشتری وجود دارند، باید دانست این تعدد با توجه به هزینه های نصب و نگهداری و برخی از هزینه های پیش بینی نشده بسیار قابل توجه می باشد.
نصب یک نمایشگر LED شهری جدید در یک شهر بزرگ دیگر جز خبرهای داغ به حساب نمی آید. اما بکارگیری شبکه ای از نمایشگرهای LED در شهرهای کوچک، امری قابل توجه است. مردم در خارج از روسیه نام شهرهایی مثل دیمیتروفگراد، موروم و سروف که هر کدام جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر را دارند، کمتر شنیده اند. اما جالب است که بدانید این شهرهای کوچک هم در نصب شبکه هایی تلویزیون های شهری LED پیشتاز هستند. برای مثال،vidnoje (منطقه مسکو) و okha(منطقه ساخالین) شهر نیستند، بلکه شهرک محسوب می شوند اما حتی این شهرکها هم شبکه نمایشگر LED سطح بالای خود را دارند.
Dmitry Melchuk (دیمیتری ملچاک)، نماینده آزانس تبلیغاتی در منطقه ای کوچک می گوید: به طور طبیعی، مخاطبان ما خیلی کمتر از مخاطبانمان در شهرهای بزرگ است. اما تبلیغ کنندگان به دنبال شناساندن و به خاطر سپردن برندها هستند،که این هدف در تلویزیون های شهرهای کوچک، بسیار قابل دسترس تر از شهرهای بزرگ است.
این روال در نقاط دیگر دنیا نیز به چشم می خورد ؛ برای مثال اخیرا، یک شرکت تبلیغات شهری در شهر کوچک اردمور در اوکلاهامای آمریکا تصمیم به نصب شبکه ای از تلویزیون های شهری، علیرغم جمعیت حدودا ۲۵ هزار نفری در این مکان گرفت. این شبکه، بزرگ نیست ، تنها ۳ تابلوLED، اما آژانس مصمم است تعداد تلویزیونهای شهری را افزایش دهد.
اجاره تلویزیون های شهری دیجیتالی LED در چنین مکان دور افتاده و متروکی به یک شور و هیجان عمومی تبدیل شده است. نتیجه ای که در این شرایط حاصل می شود این است که تبلیغات در این نمایشگرها و در میان این جمعیت کوچک که هر کسی دیگری را می شناسد، باعث ارتقا موقعیت تبلیغ کنندگان می شود. به عنوان مثال در ۴۵ روز کاری اول این شبکه ، سود رسانی ( بر اساس شاخص فروش زمان تبلیغ) بیش از ۹۰ درصد محاسبه شد. شاید اگر این عدد را با میانگین شاخص سود رسانی در تلویزیون های شهری یک شهر بزرگ مثل مسکو مقایسه کنید بهتر متوجه این تفاوت شوید: این شاخص در مسکو و در بهترین وضعیت به هیچ وجه از ۵۶% فراتر نمی رود.تبلیغات دیجیتالی شهری، در شهرهای بزرگ جهان به خوبی تثبیت شده است ، اما با در نظر گرفتن دلایل فوق با سرعتی بسیار قابل توجه به سمت شهرهای کوچکتر پیش می رود.
مزیت های استفاده از این تابلو های زیبای شهری
تلویزیون شهری رسانه برتر تبلیغاتی شهرهای مهم به شمار می رود ، مهمترین مزیت این نوع تلویزیون های شهری امکان نمایش فیلم ها و تیزرهای تبلیغاتی در زیر نور مستقیم خورشید و به اصلاح روز دید می باشد. و جالب ترین مزیت این نمایشگرها امکان دیدن فیلم ها و تیزرها از فواصل بسیار دور می باشد که با افزایش سایز تلویزیون ، این فاصله به چندین کیلومتر هم می رسد. این مورد در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته امری عادی به شمار می رود. اجاره تلویزیون شهری معمولا در میادین و چهار راه ها برای استفاده تبلیغاتی شرکت ها مورد بهره برداری قرار می گیرد که به دو مدل ثابت و مدل چرخشی ۳۶۰ درجه می توان تعبیه نمود. فیلم تلویزیون شهری مدل چرخشی ۳۶۰ درجه این تلویزیون ها را می توانید در منوی فیلم ها مشاهده کنید
نصب یک نمایشگر LED شهری جدید در یک شهر بزرگ دیگر جز خبرهای داغ به حساب نمی آید. اما بکارگیری شبکه ای از نمایشگرهای LED در شهرهای کوچک، امری قابل توجه است. مردم در خارج از روسیه نام شهرهایی مثل دیمیتروفگراد، موروم و سروف که هر کدام جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر را دارند، کمتر شنیده اند. اما جالب است که بدانید این شهرهای کوچک هم در نصب شبکه هایی تلویزیون های شهری LED پیشتاز هستند. برای مثال،vidnoje (منطقه مسکو) و okha(منطقه ساخالین) شهر نیستند، بلکه شهرک محسوب می شوند اما حتی این شهرکها هم شبکه نمایشگر LED سطح بالای خود را دارند.
Dmitry Melchuk (دیمیتری ملچاک)، نماینده آزانس تبلیغاتی در منطقه ای کوچک می گوید: به طور طبیعی، مخاطبان ما خیلی کمتر از مخاطبانمان در شهرهای بزرگ است. اما تبلیغ کنندگان به دنبال شناساندن و به خاطر سپردن برندها هستند،که این هدف در تلویزیون های شهرهای کوچک، بسیار قابل دسترس تر از شهرهای بزرگ است.
این روال در نقاط دیگر دنیا نیز به چشم می خورد ؛ برای مثال اخیرا، یک شرکت تبلیغات شهری در شهر کوچک اردمور در اوکلاهامای آمریکا تصمیم به نصب شبکه ای از تلویزیون های شهری، علیرغم جمعیت حدودا ۲۵ هزار نفری در این مکان گرفت. این شبکه، بزرگ نیست ، تنها ۳ تابلوLED، اما آژانس مصمم است تعداد تلویزیونهای شهری را افزایش دهد.
اجاره تلویزیون های شهری دیجیتالی LED در چنین مکان دور افتاده و متروکی به یک شور و هیجان عمومی تبدیل شده است. نتیجه ای که در این شرایط حاصل می شود این است که تبلیغات در این نمایشگرها و در میان این جمعیت کوچک که هر کسی دیگری را می شناسد، باعث ارتقا موقعیت تبلیغ کنندگان می شود. به عنوان مثال در ۴۵ روز کاری اول این شبکه ، سود رسانی ( بر اساس شاخص فروش زمان تبلیغ) بیش از ۹۰ درصد محاسبه شد. شاید اگر این عدد را با میانگین شاخص سود رسانی در تلویزیون های شهری یک شهر بزرگ مثل مسکو مقایسه کنید بهتر متوجه این تفاوت شوید: این شاخص در مسکو و در بهترین وضعیت به هیچ وجه از ۵۶% فراتر نمی رود.تبلیغات دیجیتالی شهری، در شهرهای بزرگ جهان به خوبی تثبیت شده است ، اما با در نظر گرفتن دلایل فوق با سرعتی بسیار قابل توجه به سمت شهرهای کوچکتر پیش می رود.
مزیت های استفاده از این تابلو های زیبای شهری
تلویزیون شهری رسانه برتر تبلیغاتی شهرهای مهم به شمار می رود ، مهمترین مزیت این نوع تلویزیون های شهری امکان نمایش فیلم ها و تیزرهای تبلیغاتی در زیر نور مستقیم خورشید و به اصلاح روز دید می باشد. و جالب ترین مزیت این نمایشگرها امکان دیدن فیلم ها و تیزرها از فواصل بسیار دور می باشد که با افزایش سایز تلویزیون ، این فاصله به چندین کیلومتر هم می رسد. این مورد در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته امری عادی به شمار می رود. اجاره تلویزیون شهری معمولا در میادین و چهار راه ها برای استفاده تبلیغاتی شرکت ها مورد بهره برداری قرار می گیرد که به دو مدل ثابت و مدل چرخشی ۳۶۰ درجه می توان تعبیه نمود. فیلم تلویزیون شهری مدل چرخشی ۳۶۰ درجه این تلویزیون ها را می توانید در منوی فیلم ها مشاهده کنید