Wednesday 25 April 2018 ساعت 19:18 PM
رپرتاژ آگهی به چه معناست ؟ امروز در طراحی سایت پرنا در خصوص رپرتاژ آگهی صحبت می کنیم.رپرتاژ آگهی نوعی گزارش ، خبر و ... به ظاهر بی طرف است.هدف این نوع گزارش ها ، برندسازی و همچنین بهبود سئو است. رپرتاژ آگهی چیست ؟ رپرتاژ آگهی یه نوع قالب به خصوص است که یک کسب و کار و بهبود برند خود و همچنین بالاتر رفتن سئو ، به کار می روذ.با پرداخت هزینه ، این قالب به خصوص در طراحی سایت ارزان به انتشار در می آید.به زبان عامیانه ، رپرتاژ تبلیغ شما ، در یک متن نسبتا طولانی ( معمولا دور و بر 600 واژه ) است که با چندین لینک به سایت شما متصل شده است. انواع رپورتاژ آگهی ؟ رپورتاز آگهی صرفا مربوط به طراحی سایت حرفه ای نمی شود.تبلیغات تلویزیونی ، چاپ تبلیغات در مجلات و روزنامه ها و ... همگی رپورتاژ محسوب می شوند. مزایای رپرتاژ آگهی چیست ؟ در صورتی که تبلیغ شما ، با تحقیق و بررسی درست ، در یک وب سایت پر بازدید و مرتبط با کسب و کار شما منتشر شود ، برند شما بهبود یافته یا به عبارات ساده تر اسم شما بیشتر روی زبان ها می افتد.علاوه بر آن ، به دلیل اینکه لینک طراحی وب سایت شما به صورت دائمی در وب سایت هدف قرار می گیرد.و همچنین اینکه لینک شما در میان متون احاطه شده ( لینک به عنوان اسپم شناسایی نخواهد شد ) به سئو شما کمک خواهد کرد. نحوه نگارش رپورتاژ چگونه است ؟ به یاد داشته باشید ، رپورتاژ یک داستان است ، یک داستان جذابدر نگارش این نوع از تبلیغات ، به هیچ عنوان از کلمات سخت و تخصصی استفاده نکنید.به یاد داشته باشید ، هدف جذاب بودن متن برای مردم عادی است نه خود شما نتیجه : استفاده درست از رپورتاژ آگهی بسیار می تواند برای شما مفید باشدبه یاد داشته باشید که یک طراحی سایت حرفه ای پر بازدید و مرتبط با کسب و کار خودتان را برای انتشار آگهی انتخاب کنید.موفق باشید.طراحی سایت پرنابیشتر بخوانید