جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲ ق.ظ
خدمات مشاور بازاریابی و تجاری سازی (مارکتینگ) به صورت تخصصیبرنامه ریزی بازاریابی ، فروش و تبلیغات به صورت سیتماتیک و تدوین برنامه بازاریابی تضمین فروش
بازاریابی در سال های اخیر از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و امروز نیز به طور قطع با توجه به روند تغییرات تکنولوژی و افزایش سطح ارتباطات (که موجب سهولت در تولید و تامین کالا و خدمات می شود)، و همچنین رشد شرکت های کوچک، اهمیت و ضرورت بازاریابی بیش از پیش حس می شود. مشاورین ما با دریافت اطلاعات از دپارتمان تحقیقات بازاریابی (به عنوان بزرگترین و دقیق ترین دپارتمان تحقیقات بازاریابی کشور) از سال ۱۳۸۳ ، صنایع ، بازارها و برندهای مختلف را پایش نموده است و هم اکنون نیز مشاورین پارک بازاریابی ایران آماده ارائه خدمات برنامه ریزی و مشاوره بازاریابی می باشند.
مرکز جامع خدمات بازاریابی و فروش (شامل مشاور بازاریابی و فروش ، تحقیقات بازار و آموزش بازاریابی و فروش ) در کشور ، فعالیت هایی از قبیل مطالعه و توسعه مدل های مختلف مدیریت بازاریابی و برند سازی را کشور را عملیاتی می نماید. کلیه مدل های مرکز جامع بازاریابی و فروش به صورت کاربردی و اجرایی بوده و دارای پشتوانه علمی و تحقیقاتی می باشند.
مشاور بازاریابی و تبلیغات ، مشاوره مارکتینگ ، مشاور بازاریابی و فروش و همچنین مشاور بازاریابی و برندینگ به صورت یکپارچه و عملیاتی توسط تیم مشاورین و سیستم برنامه ریزی بازاریابی و فروش سیستماتیک ارائه می گردد. به عنوان مثال آنچه از اطلاعات و برنامه های مشاور بازاریابی و تبلیغات پشتیبانی می نماید، تاثیرگذاری بر روی شاخص های موثر در خرید مشتریان می باشد که بر اساس تحقیقات بازاریابی شناسایی می گردند. بدین ترتیب کلیه برنامه ها بصورت سیستماتیک پیاده سازی و عملیاتی شده و به کمک فرمهای از پیش تعیین شده، قابل ارزیابی و اندازه گیری می باشند.