Sunday 13 November 2016 ساعت 15:20 PM
تحقیق کنید که آیا کمپانی طراحی وب سایتی که با شما همکاری می کند به مسائل سئو اشراف دارد:
آنچه مسلم است چنین می باشد که طراحی وب سایت به هر اندازه قوی و پر هزینه باشد اما بدون داشتن یک سئوی قوی نمی تواند موفق شود. برای خود شما بارها پیش آمده است که به دنبال تحقیق در رابطه با موضوعی به کمک موتور جستجوی گوگل وارد وب سایت هایی شده اید که نام آن ها را نمی دانستید. در مرحله اول، سئوی چنین وب سایت هایی است که قوی و درست عمل کرده است، چرا گوگل آن ها را در لیست نتایج جستجوی خود، در صفحات اول نشان داده است. پس از این مرحله است که طراحی وب سایت شما وارد عمل می شود.شرکت طراحی سایت
در صورتی که وب سایت شما کاربر دوست نباشد و محتوای آن برای مخاطب مفید و مربوط نباشد، شما بازدیدکننده خود را از دست خواهید داد. اما پیش در اینجا بحث ما بیشتر بر روی موضوع سئو است. مسائل زیادی در دنیای سئوی امروز وجود دارد و موتورهای جستجو نیز در این زمینه بسیار هوشمندتر از قبل عمل می کنند. شاید پیش تر شما می توانستید، تنها به کمک قرار دادن کلمات کلیدی به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. اما موتورهای جستجوی امروزی میزان مرتبط بودن محتوای شما را با نیاز مخاطب می سنجند. بنابراین پیدا کردن یک کمپانی و یا طراح ازاد وب سایت که بر اصول سئو تسلط داشته باشد امری ضروری است. در هر صورت هیچ فردی تمایل ندارند، هزینه زیادی را متحمل شود و در نهایت نتیجه مطلوبی دریافت نکند.
اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که برای طراحی وب سایت شما باید چه چیزهایی را بدانید، پاسخ درحقیقت چنین خواهد بود: هیچ چیز! به همین دلیل است که کمپانی های طراحی وب سایت و طراحان آزاد حضور دارند. این افراد در زمینه خلق وب سایت ها تخصص دارند و با مسائل و موضوعات کلیدی آشنا هستند. برخی مسائل کلیدی را می توانیم به سادگی به شرح زیر بیان کنیم، اما در نظر داشته باشید که اصول طراحی وب سایت به این موارد اندک محدود نمی باشند:
. وب سایتی که بتوان آن را به سادگی مدیریت کرد.
. وب سایتی که کاربر دوست باشد و مخاطبین به سادگی با آن ارتباط برقرار کنند.
. وب سایتی که از دید موتورهای جستجو دارای امتیاز باشد و این موتورها بتوانند آن را آنالیز نمایند.
. وب سایتی که به منظور افزایش فروش و کسب درامد طراحی شده باشد و به موارد مانند جذب مشتری توجه داشته باشد.
. وب سایتی دارای طراحی منحصر به فرد که بتواند برند یک کمپانی را از سایر رقبا در بازار مجزا کند.