![Bug Bug](images/icons/bug.gif)
سایتی که مسولیت ارائه خدمات را دارد مهم ترین ابزرا بازاریابی اش وب سایت ش است . پس باید داخل وب سایت اطلاعاتی برای ارائه خدماتش وجود داشته باشه
درخواست برای اقدام میتونه یه عبارت، یه عکس، دکمه، فرم یا بنر باشه که بازدیدکننده وب سایت رو به انجام اقدامی تشویق میکنه. بسته به هدف خودتون میتونه شامل موارد زیر باشه:
درخواست پر کردن فرم تماس برای گرفتن وقت ملاقات
درخواست برای نوشتن نام و ایمیل به جهت گرفتن ایمیل از شرکت
تماس مستقیم با شماره تلفن شرکت
درخواست کلیک کردن روی یک گزینه برای مشاهده یک پیشنهاد خاص
به دلایل زیادی باید شما خودتان حوزه خدمات را مشخص کنید
تو وقتتون صرفه جویی میشه: تماسهایی که مناسب شما نیستند حذف میشن.
تو هزینه هاتون صرفه جویی میشه: عبارت تبلیغات آنلاین هدفمند رو شنیدید؟ یعنی فقط مشتریهایی رو هدف بگیرید که تو محدوده خودتون هستند.
طلاعات تماستونو بین مطالب دیگه پنهان نکنید. باید بازدیدکننده راحت بتونه با شرکتتون تماس بگیره.
طبعا شما دلتون میخواد اونها همین الآن سفارش بدن. میتونید به بازدیدکننده ها پیشنهاد بدید یه مشتری جدید معرفی کنند و تخفیف بگیرند. سعی کنید هر کاری بکنید که بتونید مشتریهای احتمالی رو به مشتریهای قطعی تبدیل کنید.، ارزششو داره. بهترین روش استفاده از راههای تشویقیه.
خیلی خوبه که امکان برقراری تماس مشتریها با شرکتتون رو از چند روش مختلف میسر کنید. میتونید یه فرم بذارید برای تعیین زمان قرار ملاقات مشتری با شرکت (شما)، یا یه فرم برای درخواست نوشتن، یا میتونید هر دو فرم رو با هم داشته باشید. اینطوری مشتری میتونید هر وقت بخواد، حتی نصف شب که شما خوابید، بدون نیاز به تماس تلفنی، شما رو استخدام کنه. فرم باید ساده باشه و راحت پر بشه. فقط اطلاعات ضروری رو بپرسید، در حتی که بتونید به درخواستها جواب بدید.
اگر شما هم وب سایتی خدماتی دارید و هنوز براش ابزاری معرفی نکردید و ایده ای هم در ذهنتون نیست میتوانید به وسیله وب سایت دارکوب مقالاتی را بخوانید یا با دارکوب تماس بگیرید
درخواست برای اقدام میتونه یه عبارت، یه عکس، دکمه، فرم یا بنر باشه که بازدیدکننده وب سایت رو به انجام اقدامی تشویق میکنه. بسته به هدف خودتون میتونه شامل موارد زیر باشه:
درخواست پر کردن فرم تماس برای گرفتن وقت ملاقات
درخواست برای نوشتن نام و ایمیل به جهت گرفتن ایمیل از شرکت
تماس مستقیم با شماره تلفن شرکت
درخواست کلیک کردن روی یک گزینه برای مشاهده یک پیشنهاد خاص
به دلایل زیادی باید شما خودتان حوزه خدمات را مشخص کنید
تو وقتتون صرفه جویی میشه: تماسهایی که مناسب شما نیستند حذف میشن.
تو هزینه هاتون صرفه جویی میشه: عبارت تبلیغات آنلاین هدفمند رو شنیدید؟ یعنی فقط مشتریهایی رو هدف بگیرید که تو محدوده خودتون هستند.
طلاعات تماستونو بین مطالب دیگه پنهان نکنید. باید بازدیدکننده راحت بتونه با شرکتتون تماس بگیره.
طبعا شما دلتون میخواد اونها همین الآن سفارش بدن. میتونید به بازدیدکننده ها پیشنهاد بدید یه مشتری جدید معرفی کنند و تخفیف بگیرند. سعی کنید هر کاری بکنید که بتونید مشتریهای احتمالی رو به مشتریهای قطعی تبدیل کنید.، ارزششو داره. بهترین روش استفاده از راههای تشویقیه.
خیلی خوبه که امکان برقراری تماس مشتریها با شرکتتون رو از چند روش مختلف میسر کنید. میتونید یه فرم بذارید برای تعیین زمان قرار ملاقات مشتری با شرکت (شما)، یا یه فرم برای درخواست نوشتن، یا میتونید هر دو فرم رو با هم داشته باشید. اینطوری مشتری میتونید هر وقت بخواد، حتی نصف شب که شما خوابید، بدون نیاز به تماس تلفنی، شما رو استخدام کنه. فرم باید ساده باشه و راحت پر بشه. فقط اطلاعات ضروری رو بپرسید، در حتی که بتونید به درخواستها جواب بدید.
اگر شما هم وب سایتی خدماتی دارید و هنوز براش ابزاری معرفی نکردید و ایده ای هم در ذهنتون نیست میتوانید به وسیله وب سایت دارکوب مقالاتی را بخوانید یا با دارکوب تماس بگیرید