انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: تعرفه‌های سیم‌کارت پیام رسان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تعرفه‌های سیم‌کارت پیام رسان 
 
 
نوع خدمات هزینه پیامک فارسی و لاتین (پیام رسان اعتباری) ۱۰۰ ریال پیامک فارسی (پیام رسان دائمی) ۸۹ ریال پیامک لاتین (پیام رسان دائمی) ۱۰۰ ریال پیامک به خارج از کشور* ۱.۵۰۰ ریال پیام چندرسانه‌ای ۱۹۹ ریال اینترنت همراه (پیام رسان اعتباری) ۰/۷۵ ریال/کیلوبایت اینترنت همراه (پیام رسان دائمی) ۰/۵ ریال/کیلوبایت 
* ارسال پیامک به کشورهای افغانستان، ویتنام، کوبا، سورینام، گویان فرانسه، ریونیون، آنتیل فرانسه، والیس و فوتوفا معادل 1.000 ریال هزینه خواهد داشت.
نکاتی درباره اینترنت همراه :
  • دیتای اینترنت همراه بر حسب کیلوبایت (KB) محاسبه می‌شود. هر کیلوبایت (KB)ا 1024 و هر مگابایت (MB) ا1024 است. شما می‌توانید هزینه‌های خود را با ضرب تعداد کیلوبایت ارسال یا دریافت شده در تعرفه اینترنت همراه محاسبه نمایید.
  • قیمت‌های مذکور تنها مربوط به استفاده ار APN های (Access Point Name) استاندارد است (سرویس‌های ویژه در حال حاضر موجود نیستند).
  • محاسبه بر اساس بایت بوده و برای محاسبه میزان مصرف به کیلوبایت بعدی رند می‌شود.
 برای مشاهده جدول مربوط به خدمات ارزش افزوده اینجا کلیک کنید. قوانین قطع خدمات اعتباری کافی است برای فعال نگه داشتن خط خود، در هر ۹۰ روز یکی از فعالیت‌های زیر را انجام دهید:
  • ارسال یا دریافت پیامک (SMS) و پیام چند رسانه‌ای (MMS)
  • استفاده از سرویس اینترنت همراه 
  • شارژ مجدد
 در غیر این صورت خط تلفن به همراه اعتبار موجود و دیگر سرویس‌های اختصاص یافته، قطع و ضبط خواهد شد.
 قوانین قطع خدمات دائمی اگر در مدت ۲۸ روز صورت‌حساب خود را پرداخت ننمایید، شماره تلفن همراه شما به مدت ۵۷ روز به حالت تعلیق یک طرفه در خواهد آمد. در این حالت تنها قادر به دریافت پیامک خواهد بود. در صورت عدم پرداخت صورت‌حساب در این دوره ۵۷ روزه، وارد دوره تعلیق کامل می‌شوید که در آن خط شما به طور کامل قطع می‌شود. اگر سیم کارت شما ۵۱ روز در حالت تعلیق کامل باقی بماند، شماره تلفن همراه (و حساب مربوط) از شبکه حذف می‌شود.برای کسب اطلاعات بیشتر با خدمات مشترکین با شماره ۷۰۰ با استفاده از تلفن همراه ام‌تی‌ان ایرانسل خودتماس بگیرید. هزینه این تماس صرفنظر از مدت زمان مکالمه، معادل هزینه یک دقیقه تماس می‌باشد. شما همچنین می‌توانید از هر خط دیگری با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید. این تماس‌ها براساس نرخ‌های تعیین شده توسط اپراتورهای دیگر محاسبه می‌گردند. اطلاعات موجود در این سایت تنها به منظور اطلاع رسانی بوده و ایجاب آور برای ایجاد تعهد نمی‌باشد. با اینکه ام‌تی‌ان ایرانسل تمام سعی خود را بکار گرفته تا صحت این اطلاعات را تضمین نماید ولی نمی‌تواند در قبال هیچ هزینه، ضرر و یا خسارتی که در نتیجه اشتباه نوشتاری، اطلاعات نادرست و یا تغییرات به عمل آمده متوجه کسی شده مسئول باشد. خدمات ام‌تی‌ان ایرانسل ممکن است بدون هیچ تذکر قبلی تغییر یافته، اضافه شده و یا کاهش یابند. تمام حقوق برای ام‌تی‌ان ایرانسل محفوظ می‌باشد و این مطالب نباید به هیچ نحوی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و یا بدون اجازه کتبی از ام‌تی‌ان ایرانسل به طور کامل یا جزئی مورد کپی برداری قرار بگیرد.
=1px ! importantinShare
[عکس: ShowPicture.aspx?ID=1d2fdceb-fdd0-45fd-a...2789bbdc4f]