انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: طرح های تعرفه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
طرح های تعرفه 
طرح های تعرفه رنگی دیتا
شما مشترکین اعتباری می‌توانید با فعال‌سازی هریک از طرح‌های تعرفه زیر، تا ۸۷% تخفیف را در هزینه اینترنت همراه خود تجربه کنید!
 
 
نام طرح نرخ تخفیفی اینترنت همراه هزینه فعالسازی مدت اعتبار کد فعالسازی درصد تخفیف تعرفه قرمز دیتا
۰.۳ ریال/ کیلوبایت

۲۰,۰۰۰ ریال ۳۰ روز *۵۵۵*۳*۶*۱*۱# %۶۰ تعرفه آبی دیتا
۰.۲ ریال/ کیلوبایت
۳۰,۰۰۰ ریال ۳۰ روز *۵۵۵*۳*۶*۱*۲# %۷۲ تعرفه طلایی دیتا
۰.۱ ریال/ کیلوبایت

۵۰,۰۰۰ ریال ۳۰ روز *۵۵۵*۳*۶*۱*۳# %۸۷
تا ۸۰% تخفیف نیز در انتظار شما مشترکین دائمی خواهد بود! کافیست طرح‌های تعرفه زیر را فعال نمایید:
 
 
نام طرح نرخ تخفیفی اینترنت همراه هزینه فعالسازی کد فعالسازی درصد تخفیف تعرفه قرمز دیتا
۰.۳ ریال/ کیلوبایت

۲۰,۰۰۰ ریال *۵۵۵*۳*۶*۱*۱# %۴۰ تعرفه آبی دیتا
۰.۲ ریال/ کیلوبایت
۳۰,۰۰۰ ریال *۵۵۵*۳*۶*۱*۲# %۶۰ تعرفه طلایی دیتا
۰.۱ ریال/ کیلوبایت

۵۰,۰۰۰ ریال *۵۵۵*۳*۶*۱*۳# %۸۰
مکالمه رایگان با طرح قرمز تک ستاره 
شما مشترکین اعتباری می‌توانید با پرداخت تنها ۵,۰۰۰ ریال این طرح را فعال نموده و از ساعت ۱ تا ۷ بامداد مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشید و علاوه بر آن، در خارج از بازه زمانی مذکور نیز طبق تعرفه ساعات اوج مصرف طرح قرمز، از تخفیف در مکالمه های خود برخوردار شوید. برای فعال سازی این طرح کافیست کد دستوری  *۵۵۵*۳*۳*۱# را از سیم‌کارت خود شماره گیری نمایید. در این مرحله، یک پیامک تایید برای شما ارسال می شود که پس از دریافت آن، می‌توانید به مدت ۱ روز از طرح قرمز تک ستاره ایرانسل استفاده کنید. به منظور رعایت خط مشی مصرف منصفانه، هر مشترک در هر روز امکان استفاده از ۲ ساعت مکالمه رایگان در بازه زمانی مذکور را خواهد داشت.
 
نکته:
  • برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود کد دستوری *۱۴۰*۷*۸*۱#  را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید .
  • هزینه طرح تشویقی از اعتبار مشترکین کسر می شود. بنابراین ضروری است به هنگام انتخاب طرح مورد نظر، از وجود اعتبار کافی در حساب خود اطمینان حاصل کنید .
  • در صورت فعال سازی هر یک از طرح های تشویقی، تا پایان اعتبار طرح مربوط امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت .
  • هزینه عضویت هفتگی در این طرح ۲۵,۰۰۰ ریال و عضویت ماهانه ۹۰,۰۰۰ ریال می‌باشد .
  • برای اطلاع از جزئیات طرح قرمز ایرانسل، به جدول تعرفه های رنگی مراجعه کنید .

طرح تعرفه تخفیف پله ای 
با انتخاب تعرفه تخفیف پله ای از طریق شماره گیری کد دستوری *۵۵۵*۱۱۴#  از نرخ های تخفیفی برای مکالمه های خود استفاده کنید. این تخفیف بر حسب دقایق مکالمه است به طوری که پس از انتخاب این طرح، مکالمه شما از دقیقه سوم به بعد تنها با ۴۹۹ ریال محاسبه خواهد شد.
در جدول زیر می‌توانید بهای دقایق تخفیفی این طرح را مشاهده کنید:
    زمان مکالمه بهای تخفیفی دقیقه اول ۶۹۹ ریال دقیقه دوم ۵۸۹ ریال دقیقه سوم به بعد ۴۹۹ ریال
طرح تخفیفی روزانه 
شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با شماره گیری کد *۵۵۵*۱۱۲#  از ۲۰ % تخفیف در هزینه مکالمه ها و پیامک های ایرانسلی خود برای مدت ۲۴ساعت بهره‌مند شوید.
  
  • هزینه فعال سازی این طرح تنها ۱,۰۰۰ ریال است.


طرح آدینه  
با انتخاب طرح تعرفه آدینه از طریق شماره‌گیری کد *۵۵۵*۱۱۳#  از ۵٠% تخفیف ویژه در مکالمه های ایرانسلی خود در روز جمعه بهره‌مند شوید.
جزئیات این طرح در جدول زیر ارائه شده است:
 
نوع تماس هزینه معمول تماس
(ریال/ دقیقه)
هزینه تماس با تخفیف طرح آدینه
(ریال/ دقیقه)
زمان استفاده کد فعال سازی ایرانسلی ۶۶۹ ۳۳۵ روزهای جمعه *۵۵۵*۱۱۳# خطوط ثابت ۷۹۹ ۷۹۹ سایر اپراتورهای تلفن همراه ۹٢۹ ۹٢۹
 توجه:
  • هزینه فعالسازی طرح آدینه ۱۰,۰۰۰ ریال خواهد بود که  در زمان فعال سازی از حساب مشترک کسر خواهد شد.
  • طرح آدینه پس از فعال سازی، به مدت ۳۰ روز این امکان را به شما می دهد که از ۵۰ درصد تخفیف در مکالمه برخوردار شوید.

طرح‌های تعرفه رنگی: هفتگی و ماهانه!(اعتباری) 
در این جشنواره می‌توانید بنا به نیاز خود، این طرح‌ها را همان‌طور که در جداول زیر مشاهده می‌نمایید به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه فعال کنید. هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیامک، شامل بهای تخفیفی برای سرویس اینترنت همراه نیز می‌باشد. با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین طرح را در دوره‌های هفتگی و ماهانه انتخاب نمایید و هزینه تلفن همراهتان را تا حد چشمگیری کاهش دهید.
توجه: طرح «هفتگی» تنها مختص مشترکین اعتباری بوده و مشترکین دائمی می‌توانند این طرح ها را به صورت «ماهانه» روی خط خود فعال کنند. در جداول زیر، مبالغ تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیامک و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/پیام و هزینه اینترنت همراه بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است. برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.
 
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
 
مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم‌کارت های اعتباری می‌توانید کد دستوری *۵۵۵*۳*۱*۳# را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و یا با ٧٠٠ تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد ٢، پس از آن ١ و در آخر برای تایید ١ را وارد کنید.
 
۱- شرایط عمومی 
١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن [font]۸[/font]% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.
 
 ۲- شرایط مربوط به سیم‌کارت های اعتباری 
٢- ١ مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از زمان فعال شدن)  برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می‌باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان *۱۴۰*۷*۸*۱# را از خط خود شماره گیری نمایید.
٢- ٢ مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیامک مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند کرد.
٢- ٣ در صورت انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی توانند پیش از پایان دوره مربوط مبادرت به تغییر تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید کنند.
٢-۴ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.
۵-۲ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید، فعال می شود.
طرح‌های تعرفه رنگی (دائمی) هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیامک، شامل بهای تخفیفی برای سرویس اینترنت همراه نیز می‌باشد. در جداول زیر، مبالغ تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیامک و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/پیام و هزینه اینترنت همراه بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است.
برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
 توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود. 
 
۱- شرایط عمومی ١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن [font]۸[/font]% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.۲- شرایط مربوط به سیم‌کارت های پرداخت ماهانه (دائمی) 
۱-۲ جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روش‌های ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای *۱۳۰*۷*۱# و برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود *۱۳۰*۱*۲# را از خط خود شماره گیری نمایید.
۲-۲ طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم‌کارت دائمی، از زمانی که فعال شوند تا پایان جشنواره فعال می مانند. درصورتی که مشترک مایل به بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.

۳-۳ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست با دریافت پیامک تایید فعال می شود.
۴-۲ در صورتی که مشترکین دائمی هر یک از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.
۵-۲ توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.
۶-۲ با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.
۷-۲ مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.
۸-۲ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ ‌می‌شود.
۲-٩ در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. در غیر این صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.