انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: تلفن های هوشمند یار همیشگی پستچی ها میشوند !!!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
? تلفن هوشمند به کمک پستچی ها می آید

 ?مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت: نامه رسان های این شرکت برای اطلاع دادن به شهروندان از تحویل شدن مرسوله به مقصد، به تلفن همراه هوشمند ویژه تجهیز می شوند.

«حسین مهری» در گفت و گو با ایرنا افزود: با تلفن های همراه هوشمند به محض رسیدن مرسوله به مقصد، فرستنده از تحویل مرسوله و امضای تحویل گیرنده مرسوله آگاه می شود؛ حتی می تواند امضای تحویل گیرنده مرسوله را نیز در تلفن همراه خود دریافت کند.

وی به توافق انجام شده با یکی از اپراتورهای تلفن همراه برای ارائه سیم کارت های ویژه این امر اشاره کرد و گفت: سال 95 با اجرای این طرح، سرنوشت همه مرسوله ها بیش از پیش روشن و شفاف می شود و هر فردی می تواند از زمان دقیق تحویل مرسوله خود آگاه شود؛ ضمن آنکه این امر، سرعت سیر مرسوله را نیز افزایش می دهد.

مهری، تکمیل بحث خدمات ویژه شهروندی در سال 95 را از دیگر برنامه های پیش روی این شرکت برشمرد و گفت: شهروندان با تکمیل این خدمت در سال 95 می توانند همه کالاهای مورد نیاز خود را در منزل دریافت کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت پست، شهروندان می توانند با شماره گیری 193 همه خریدهای خود را انجام دهند، پس از سفارش غذا آن را به صورت گرم دریافت کنند، بلیت سینمای مورد نظر خود را بگیرند و همه جابه جایی کالاها را بدون نیاز به تردد در سطح شهرها انجام دهند.