انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: بررسی روش های منسوخ شده در طراحی وب سایت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: 20180812152222e3ee406f61b8c3022b4c9154839b1a7e.jpg]
در این مقاله به بررسی روش های منسوخ شده در طراحی و ساخت سایت می پردازیم که توصیه می شود از این موارد در طراحی وب سایت استفاده نکنید . بیشتر بازدیدکنندگان وقتی وارد یک وب سایت می شوند تنها 15 ثانیه طول خواهد کشید تا صفح اصلی وب سایت را دیده و آن را ترک کنند ، از این رو برای جلب رضایت کاربر و ارائه اطلاعات راجع به نام تجاری و کسب و کارتان تنها 15 ثانیه زمان دارید . بسیاری از گروه های تجاری از عوامل غیر جذاب و قدیمی طراحی سایت =11pt)=11ptxvhpd shdj=11pt(استفاده می نمایند و باعث کاهش جذب مشتری می شوند .
2مورد از روش های طراحی سایت منسوخ شده :
طراحی وب سایت های ناسازگار با تلفن های همراه : طبق مطالعات اخیر بیش از نیمی از تحقیقات توسط تلفن های همراه صورت گرفته اند . این بدان معنا می باشد که به دلیل این که تلفن های همراه قابلیت نمایش تمامی اطلاعات وب سایت را ندارد ، شما بسیاری از مشتریان بالقوه را از دست می دهید . تحقیقات صورت گرفته توسط گوگل نشان داده اند که سایت هایی که هنوز با تلفن های همراه سازگار نیستند بازدیدکنندگان بسیاری را از دست خواهند داد هم چنین شرکت گوگل برای این گونه وب سایت ها جریمه هایی در نظر گرفته است .
طراحی سایت شلوغ :وب سایت هایی با طراحی شلوغ و بهم ریخته موجب ترک وب سایت شما توسط بازدیدکنندگان می شوند . اگر مخاطب متوجه ایده های شما در برند وب سایت نشود به سرعت وب سایت تان را ترک خواهد نمود . برای برقراری ارتباط بهتر با کاربر ، طراحی ساده تاثیرگذار تر می باشد . کاربران مدت زمان زیادی را نمی توانند در اینترنت منتظر بمانند تا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند لذا به سرعت وب سایت شما را ترک خواهند نمود .
منبع : بررسی روش های منسوخ شده در طراحی وب سایت