انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: گام های مهم برای جراحی زیبایی شکم(آبدومینوپلاستی)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هدف از جراحی زیبایی شکم با هدف زیباسازی و یا بازسازی صورت می گیرد .قبل از جراحی زیبایی شکم مهمترین و اصلی ترین گام انتخاب یک جراح مناسب و قابل اعتماد می باشد . که مهمترین نکته که هر پزشک جراح باید داشته باشد داشتن دانشنامه بورد می باشد . دانشنام برای هر پزشک جراح مدرکی است که صلاحیت پزشک را تضمین می کند و بیمار می تواند با توجه به آن جراحی زیبایی شکم را انجتم دهد .[عکس: 20180821202317d9ddd4f1f46b585cc43bc97928ffd631.jpg]
زیبایی برای همیشه با جراحی زیبایی شکم
یک شکم صاف و مسطح و شکیل که افراد با ورزش و رژیم سعی می کنند به شکم ایده آل خود دست پیدا کنند و در بعضی از موارد به هدف خود نمی رسند .
افرادی هستند که از همه لحاظ دارای وزن مناسب  وطبیعی می باشند اما دارای شکمی شل و آویزان و برجسته می باشند .
دلایل داشتن شکم بزرگ و آویزان
دلایل متعددی وجود دارد که باعث ایجاد شکم بزرگ در افراد می شود .
در اکثر خانم ها بارداری , و در بیشتر افاد پیری , زیاد شدن وزن به صورت چشمگیر , وراثت و یا جراحی های قبلی می تواند عامل اصلی بزرگی شکم در افراد گردد.
در ابدومینوپلاستی چربی و پوست اضافه شکم برداشته خواهد شد و همواره شکم صاف و زیبا خواهد شد .
جراحی زیبایی شکم با نظر خود بیمار صورت می گیرد و در صرتی قابل انجام خواهد بود که فرد از نظر فیزیکی سالم و دارای وزن مناسبی باشد و از جراحی زیبایی شکم انتظار واقع بینانه داشته باشد .
قبل از جراحی زیبایی شکم آزمایشات لازم صورت می پذیرد و در صورت صحت سلامت بیمار جراحی زیبایی شکم انجام خواهد شد .
نکته قابل توجه این است که قبل از جراحی به عوارض و مخاطرات قبل از عمل کاملا آگاه باشد و آگاهانه به سمت جراحی بروید و قبل از اقدام مشاورات لازم را انجام دهید .