انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: جراحی پلاستیک شکم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تامی تاک روشی جهت بهبود و جوان سازی شکم می باشد .که تغییراتی بر روی پوست , توده چربی و عضلات صورت می پذیرد. بنابراین می توانید برای تامی تاک را جهت زیبایی شکم خود انتخاب کنید .[عکس: 20180821202317d9ddd4f1f46b585cc43bc97928ffd631.jpg] بهبود موارد زیر با تامی تاک
1-    با ورزش نمی توانید پوست اضافه شکم را از بین ببرید زیرا خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است پس ورزش پاسخگو نخواهد بود . جراحی زیبایی شکم با از بین بردن پوست اضافی شکم و حذف آن و بهبود دادن وضعیت استریا شکمی سفت و صاف بوجود خواهد آورد .
2-    زمتنی که بر اثر جراحی زیبایی شکم پوست شکم حذف می شود همزمان توده چربی متصل شده به آن نیز از بین خواهد رفت . لیپوساکشن به همراه تامی تاک می تواند به لاغر شدن شکم و حذف چربی کمک کند .
3-    در اثر بارداری و زایمان که عضلات شکم شل و افتاده شده است با جراحی زیبایی شکم می توان عضلات را کشید و بهیود داد .ورزش می تواند باعث تقویت عضلات شکم گردد اما نمی تواند عضلاتی که خیلی شل شده اند ورزش نمی تواند آن ها را بهبود دهد . فقط با جراحی زیبایی شکم می توانید عضات نازک و ضعیف شده را به حالت اولیه برگردانید . 
جراحی زیبایی شکم برای چه کسانی مناسب می باشد ؟
1-    افرادی که دارای پوست اضافه و توده چربی در ناحیه شکم می باشند .
2-    افرادی که دارای عضلات شل و ضعیف شده در ناحیه شکم می باشند .
3-    افرادی که دارای خطوط استریا در ناحیه شکم می باشند .
افردی که ذکر شد با جراحی زیبایی شکم می توانند شکمی صاف داشته باشند .
داشت شکمی مسطح و فاقد چربی و هر گونه خطوط استریا از دیدگاه زیبایی ایده ال می باشد و و عضلات شکم سفت و صاف در ظاهر فرد تاثیر گذار می باشد و زیبایی فرد و تناسب اندام وی را دو چندان می کند بنابراین جراحی زیبایی شکم می تواند یک روش خوب برای فرد باشد .