انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: آب کردن شکم یا جراحی زیبایی شکم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اگر بافت چربی در بدن هر آدمی بیشتر از حد طبیعی خارج کند به فرد چاق گفته می شود . با افزایش بافت چربی باعث می شود فرد سلامتی خود را از دست بدهد .افراد زیادی به دلیل چاقی شکم احساس نارضایتی می کنند .و حتی در بسیاری از موارد اعتماد به نفس خود را از دست می دهند .
[عکس: 20180821202317d9ddd4f1f46b585cc43bc97928ffd631.jpg]
راه های زیادی برای آب کردن شکم وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:
1-از خوردن هله هوله خودداری کنید . بسیاری از این مواد دارای گلیسیرین و شکر بالایی می باشند که در معده به طور کامل هضم نخواهند شد.
2-دویدن و ورزش های سنگین به آب شدن چربی های شکم کمک خواهد کرد و باعث می شود مشکلات شما در زمان کمتری حل شود.
3-با درست خوردن و رژیم غذای می توانید در آب کردن شکم خود را کمک کنید
4-بعضی از حرکات ورزش وجود دارند که روزانه اگز آن ها را انجام دهید به آب کردن شکم کمک شایانی می کند .هر روز صبح در حالی که به پشت دراز کشیده اید عضلات شکم خود را منقبض کنید .
5-در آخر صبور باشد تا به نتیجه ایده ال برسید .
افراد زیادی با وجود اینکه روش های ذکر شده را بارها و بارها تکرار کرده اند باز به نتیجه مطلوب نرسیده اند و تغییری در شکم خود احساس نمی کنند .
جراحی زیبایی شکم می تواند گزینه خوبی جهت از بین بردن چربی های اضافی شکم فرد باشد .افرادی که دارای شکمی بزرگ هستند زیبایی اندام خود را از دست می دهند و در پوشیدن لباس مشکل پیدا می کنند . دربیشتر موارد برای انجام ورزش نیز دچار مشکل می شوند . از این رو جراحی زیبلیی شکم می تواند راهکاری برای زیبا و صاف شدن شکم باشد .
عمدتا افرادی که جراحی زیبایی شکم انجام می دهند از جراحی رضایت کامل دارند و اندامی متناسب و زیبا بدست خواهند آورد.