انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: قانون جذب (طلب یعنی خواستن)
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[font][font]قدم اول: طلب یعنی خواستن([/font][font]قانون جذب[/font][font])[/font][/font]

[عکس: 02.jpg]



[font]از [/font][font]قانون جذب[/font][font]، چه خواسته ای دارید؟[/font]


دوست عزیز و گرانقدر ، در این بخش می خواهم به شما آموزش دهم که اولین قدم جذب را چگونه بردارید وچگونه قانون جذب را در مورد خواسته خود فعال کنید؟


بررسی هایی که انجام داده ام و تجاربی که در طی این سالیان داشته ام، نشان می دهد که افرادی که به صورت مستمرو روزانه بر خواسته خود تفکر کرده و برنامه ریزی می کنند سریعتر از دیگران به خواسته خود می رسند .





برای این کار ، ابتدا باید دقیقا خواسته خود را مشخص کرده ودر دفتر موفقیت خود بنویسید





از جملاتی مانند " من می خواهم.....شوم " و یا " من می خواهم ......داشته باشم " استفاده نکنید، جملاتتان به این گونه باشد:من .....می شوم یا من ....دارم. 



جملاتتان باید بیانگر این باشد که شما هم اکنون آن هدف مورد نظر را داریدو یا به هدف مورد نظر دست یافته اید.


در انجام این کار نباید تعلل کنیدهمین امروز شروع کرده و خواسته های خودرا از کائنات بخواهید و نسبت به انجام آن به خودتان تعهد بدهید.





[font]پادشاه سرزمین خود باشید[/font]



[عکس: 06.jpg]


تصمیم بگیرید هم اکنون چه کارهایی را می توانید انجام دهید، اگر ندانید به دنبال چه چیزی هستید هیچگاه به آن نمی رسید.


خواسته شما باید خواسته خودتان باشد نه خواسته پدر یا مادر و یا همسر، خواسته شما باید به گونه ای باشد که خودتان نیاز به رسیدن آن داشته باشید و خواسته قلبی خودتان باشد.هم اکنون زمان آن است که شور و شوقتان را با قدرت و جسارت به تلاطم در اورید.این برنامه راهگشای شما خواهد بود.



سربازان و خدمتگزاران شما آماده اند


دراینجا رازی را برای شما بازگو می کنم:


خداوند مهربان سربازان و کارگزارانی در اختیار شما قرار داده است که هر چه را که بگویید یا به آن فکر کنید همان را اجرا می کنند،اگر به منفی بیاندیشید منفی و اگر به بهترینها بیاندیشید ، بهترینها را برای شما بوجود می آورند، سربازان شما در مغز شما ، این گرد توپی شکل قرار دارندو به وسعت کل دنیا ، سرباز و کارگزار دارید پس خود را درجریان خوبیها و مثبتها قرار دهید و هرلحظه برای این نعمت عظیم، شکرگزار خداوند باشید.آیا برای رهبری و پادشاهی این سربازان و خدمتگزاران خود آماده هستید؟به شما قول می دهم با پادشاهی بر سربازان و خدمتگزاران خودتان ،شما قادر خواهید بود این خدمتگزاران را طوری تنظیم کنید که همواره به دنبال چیزهایی که می خواهید باشند.


[font]جادوی خفته درونتان را بیدار کنید[/font]


آیا می دانید قدرت ذهن چیست و چگونه کار می کند؟ذهن شما در دنیای درون تان به هر چیزی فکر کند ،در دنیای بیرون هم به همان توجه می کندو شما قادر خواهید بودآن را ببینید.


فکر برتر یا اندیشه برتر همان نیروی خفته در درون است که همه از این نعمت برخوردارند، دسترسی به این فکر و نیروی برتر به ارتباط شما با درونتان بستگی دارد. با ارتباط درون ، شما به جایی می رسید که پاسخ هر چیزی به شما داده می شود وهر چیزی که اراده کنید را بدست می آورید. پس همین امروز دست به کار شوید و از این قدرتی که خداوند در اختیار شما قرار داده است بهره بگیرید.




[font]دستور بدهید تا برآورده شود[/font]


شما با انجام این کار ، اولین قدم را در راه دستیابی به هدفتان برمی دارید و ذهنتان را مجبور می کنید تا برای موفقیت شما برنامه ریزی کند.


خداوند می فرماید: " بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را"


شما با اراده و در خواست ، و با ایمان قلبی به خداوند ، او را می خوانید درخواست بدون ایمان قلبی ، مانع از رسیدن شما به خواسته تان می شود ، و پس از در خواست ، اکنون باید منتظردستیابی به خواسته تان باشید.