انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: فوم بسته بندی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بسیاری از خسارت های وارده به محصولات تولید شده در هنگام حمل و نقل از کارخانه به فروشگاه می باشد که اکثر آن بر اثر ضربه های وارده و یا رطوبت هوا ایجاد می گردد . برای کاهش خسارت وارد شده در این زمینه باید به دنبال بسته بندی مناسبی بود که این خسارات و صدمات وارده را به حداقل رساند . یکی از دغدغه های بسیاری از تولید کنندگان سالم رسیدن محصول از تولیدکننده به مصرف کننده می باشد . به همین علت بسته بندی مواد اهمیت بسیاری دارد. وهرچه کیفیت بسته بندی استفاده شده بهتر و مرغوب تر باشد مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد. فوم بسته بندی بنیان پلاست بهترین نوعفوم  یا یونولیت بسته بندی می باشد این فوم مناسب ترین فوم محافظ برای بسته بندی ظروف، شیشه و سایر موادی که نیاز به محافظ دارند می باشد.
تخصص اصلی و فعالیت بنیان پلاست  برروی تولید و تزریق یونولیت بسته بندی یا فوم بسته بندی ، پلاستوفوم بسته بندی ، ابزارهای ساختمانی یونولیت  ، سینی نشا،یخدان یونولیت ، فوم گرمایش از کف ، ورق یونولیت و فوم فشرده و نیمه فشرده محصولات تولید شده کارخانجات و کارگاه های تولیدی شما عزیزان تولید کننده و نیز یونولیت و پلاستوفوم های ساختمانی میباشد.
جهت تولید و بسته بندی یونولیت و پلاستوفوم نیاز به قالب آلومینومی دو جداره به شکل و فرم جنس درخواستی جهت بسته بندی میباشد