انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: افزایش بازدید و فروش سایت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با پیشرفت گسترده ی تکنولوژی امروزه بسیاری از کسب و کارها به سمت داشتن یک وب سایت اینترنتی روی آورده اند، اما آیا همه ی آن ها در کسب و کار خود موفق شده اند؟؟؟=RTLداشتن یک سایت اگرچه لازم است اما کافی نیست! در حقیقت یک سایت زمانی می تواند افزایش فروش را تضمین کند که از رتبه و جایگاه خوبی در بین رقبای خود برخوردار باشد. کسب رتبه ی برتر در بین رقبا نیز در گرو افزایش بازدید از سایت خواهد بود.اما چگونه می توان افزایش بازدید را به ارمغان آورد تا مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل تبدیل گردند؟=RTLدر ادامه با راهکارهایی هر چند ساده اما کارآمد در زمینه افزایش بازدید و فروش سایت، همراه ما باشید:
[عکس: rank-google.jpg]
  • جذابیت محتوای و نمای وبسایت
=RTLمحتوای صفحات شما باید به گونه ­ای جذاب باشد که مشتریان راغب به دیدن دیگر صفحات وب­سایت شما نیز  باشند. هرچه که کاربران زمان بیشتری برای بازدید از صفحات شما صرف کنند، احتمال خرید آنها از وب­سایت شما و تبدیل شدنشان از مشتریان بالقوه به بالفعل بیشتر خواهد بود. سایت شما به لحاظ نمای بصری نیز باید جذاب باشد. گاهی اوقات انتخاب یک رنگ نامناسب برای وب­سایت باعث دلزدگی کاربران آن شده که نتیجه ­ی آن خروج سریع کاربر از وب­سایت شما خواهد بود. تیم طراحی سایت وب یار آموزش سئو کانتت (محتوا)‌ را به صورت کامل به شما داده تا بتوانید مطالبی جذاب و در عین حال سئو شده در سایت خود منتشر کنید تا از این طریق افزایش فروش و درآمد داشته باشید.
  • بیان روشن و شفاف خدمات
=RTLمحتوای وب­سایت شما نشان دهنده­ ی خدمات و محصولاتی است که آن ­ر­­ا ارائه می­دهید. این محتوا باید به گونه­ ای باشد که مشتری را قانع سازد تا از وب­سایت شما محصولات خود را تهیه نمائید. بنابراین در ارائه­ ی خدمات خود هوشمندانه رفتار کنید، اما در عین حال از قلو و مبالغه در ارائه­ ی خدماتی که از ارائه­ ی آن معذورید بپرهیزید.
  • ایجاد بستری امن و قابل اعتماد
=RTLیکی از عوامل عدم موفقیت در زمینه بازاریابی زمانی حاصل می شود که قادر به ایجاد بستری امن و قابل اعتماد در هنگام سفارش خریداران نباشد . برای ایجاد چنین بستر امنی ، سایت می تواند به خریداران این اطمینان را بدهد که تمامی عملیات سفارش خرید از طریق سرورهای امن انجام خواهد شد و تمامی اطلاعات شخصی افراد به صورت کاملاً محرمانه بوده و به هیچ وجه فروخته نخواهد شد.تیم طراحی سایت وب یار مشاوره رایگان در خصوص کسب ای نماد و درگاههای پرداخت را به شما مشتریان عزیز جهت کسب اعتبار بیشتر میدهید .
  • ترغیب کاربران به بازدید مجدد
=RTLعاملی دیگر عدم وجود سیستمی مناسب جهت ترغیب کاربران به بازدید مجدد از سایت است . توجه به وجود چنین سیستمی به این علت حائز اهمیت است که کلیه افرادی که مایل به خرید جنس هستند در دفعات اولی که از هر سایت بازدید به عمل خواهند آورد ، هرگز جنسی را خریداری نخواهند کرد . در اصل هر چقدر تعداد دفعات بازدید از سایت بیشتر باشد امکان خرید از سایت شما نیز بیشتر خواهد بود. موثر ترین راه برای متمایل ساختن کاربران به بازدید مجدد، امکان عضویت رایگان در خبرنامه الکترونیکی وب سایت شماست.
  • اطلاعات تماس با ما سایت
=RTLعاملی دیگر که در عدم موفقیت سایت نقش دارد ، عدم آگاهی دادن به خریداران در مورد تجارت شماست . بدین معنا که چنانچه خریداران اطلاعات کافی در مورد طرف مقابل خود که قرار است از آنها محصول را خریداری نمایند داشته باشند، با اطمینان و اعتماد بیشتری در این راه گام برمیدارند. در سایت خود صفحه ای با نام «در باره ما » شامل اطلاعاتی از قبیل تاریخچه بنگاه اقتصادی خود، کارمندان، اطلاعات تماس و غیره قرار دهید. این تکنیک­ ها منجر به اعتماد­سازی کاربران شده و در نهایت افزایش بازدید کننده را برای شما بهمراه خواهد داشت.
  • راه های ارتباطی متعدد
=RTLوجود راه های متعدد برای دریافت سفارش از طرف مشتریان منجر به افزایش فروش می گردد. از انواع روشهای پرداخت پول میتوان به کارتهای اعتباری، چک، پول نقد و فرمهای خاص الکترونیکی دیگر اشاره کرد . شما قادرید با گذراندن راههای گرفتن سفارشات از طریق تلفن ، آدرس پست الکترونیکی ، سایت ، فکس ، آدرس پستی و غیره زمینه را برای خریداران مساعد سازید.
  • ساختار و ظاهر حرفه ای سایت
=RTLعاملی دیگر در عدم موفقیت و پیشرفت در امر بازاریابی و فروش، نداشتن ساختار و ظاهر حرفه ای وب سایت می باشد. شما باید دامنه اختصاصی برای وب سایت خود داشته باشید که با تجارت شما مناسبت داشته باشد. ساختار طراحی صفحه بایستی به گونه ای شکل گرفته باشد که بازدید کنندگان قادر به پیمایشی ساده و سریع در آن باشند .
  • قراردادن تبلیغات در فضای مناسبی از سایت
=RTLقبل از ارائه ی پیشنهادات رایگان به مشتریان ، آنها باید تبلیغات شما را ببینند و سپس به صفحات دیگر سایت هدایت شوند . اگر سایت از قابلیت ارائه محصولات رایگان در جهت متمایل ساختن بازدیدکنندگان به سایت استفاده می کند ، بایستی این محصولات یا در زیر تبلیغات سایت و یا در صفحات دیگر سایت واقع شود .
  • آنالیز رفتار مخاطبان
=RTLسایت باید قادر به جذب مخاطبان هدف شما باشد. یکی از ساده ترین راه های موجود ، بررسی خریدهای انجام شده توسط مشتریان و بررسی علل توجه آنها به این محصولات میباشد.
  • بررسی همیشگی سایت و تبلیغات و اصلاح آن
=RTLفروشندگان زیادی هستند که هیچگاه تبلیغات طراحی شده خود را تغییر نمیدهند . شما باید همواره وضعیت تبلیغات سایت خود را کنترل و اصلاح کنید تا حداکثر میزان پاسخ تبلیغات را بدست آورید‌‌مرجع: طراحی سایت اصفهان