انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: چگونه از قانون جذب برای جذب ثروت در زندگیمان استفاده کنیم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اکثر افراد برای بدست آوردن اهداف کوچک،  انرژی بسیار زیادی را صرف می کنند. باید بیاموزی چگونه با صرف انرژی کم ، نتایج و اهداف بزرگ بیافرینی و نیروی مناسب همان خواسته را صرف کنی.

[عکس: Untitled-13.jpg]
 

برای افزایش نیروی جذب خواسته ات ، اصولی وجود داره:

قدم اول اینه که بدانی چگونه خواسته ات را تبدیل به وسیله ای برای نمایان ساختن ویژگی والاتر که خواهان آن هستی ، کنی.هرگاه خواهان جذب خواسته ات هستی به آن ویژگی که باید داشته باشی نیز بیاندیشی از خودت بپرسی که چگونه شخصیتی باید داشته باشی یا چه چیزهایی باید بیاموزی تا با خواسته ات همسطح باشی.

 

قدم دوم این است که علاوه بر آن شی ء یا هدف دلخواهت، جوهر آن را نیز بخواهی.برای این کار می توانی جسم کوچکی را که تو را به یاد خواسته ات می اندازه به عنوان نماد خواسته ات استفاده کنی . این یک تمرین بسیار قدرتمند است زیرا تورا به فراتر از فکرها و باورهات می بره.

 

سومین قدم این است که خواسته ات را دوست بداری و برای آن ارزش قائل شوی و برای آن ، اندیشه های مثبت داشته باشی.

 

چهارمین قدم ، بیشتراز خواسته ات را بخواهی و  بطلبی. مثلا اگر مبلغی بسیار بزرگتر از آنچه اکنون داری را می خواهی، باز هم مبلغی بسیار بزرگتر را بخواهی با این کار بعد از مدتی شاهد تغییر افکارت و احساساتت خواهی بود.

 

پنجمین قدم باور داشته باشی که به آن می رسی. شاید در ابتدا کارها کند پیش برود ولی زمانی که در مسیر جذب خواسته ات قرار گرفتی زودتر از آن چیزی که فکرش را می کنی خواسته ات را با قانون جذب، به سوی خود می کشانی.

 

ششمین قدم، به خواسته ات وابستگی نداشته باشی، وابستگی نوعی مقاومت را برای دستیابی به خواسته بوجود می آورد.این به آن معنی است که اگر در زمان تعیین شده به خواسته تان نرسیدی باز هم شاد و خوشحال باشی و دست از تلاش نکشی.

 

به محض اینکه در جذب چیزی مهارت یافتی،  قابلیت آنرا داری که برای چیزی بزرگتر از آن برنامه ریزی کرده و به روش قبلی آن را بدست آوری، دقت کن اگر جذب خواسته ات نیاز به انرژی فراوان داشت، شاید زمان آن رسیده که درباره راههای رسیدن به خواسته ات تجدید نظر کرده و به مسیرهای تازه تر قانون جذب توجه کنی.