انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: چگونه بر آنچه که می خواهیم متمرکز شویم و با قانون جذب آنرا جذب کنیم؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
افراد زیادی در دنیا ، دایره باور قدرتمندی تشکیل دادن که بر زندگیشون اثر میزاره.مثلا عده ای بر این باورند که اوضاع اقتصادی خوب نیست و همون نتایج رو می گیرن و بالعکس، عده ای براین باورند که حتی در شرایط و اوضاع اقتصادی بد ، درآمد اونا روز به روز افزایش پیدا می کنه و اونا هم نتایج مطابق با باورهاشون رو می گیرن و قانون جذب هم بیشتر از همونها رو بهشون میده .

 
مثلا شاید درباره امور مالی تون احساس خوبی داشته باشید و نتایج خوبی که می گیرید بیشتر خوشحالتون می کنه ، ولی پس از صحبت با دوستی که در حال تکاپو و کلنجار رفتن با کارش هست و دائما در بیم و هراس و ترس مالی قرار داره، شما نیز احساس کنی که درباره وضع مالی آینده ات نگرانی .

 
هر موقع دچار این وضعیت شدی، بدون که تحت تاثیر افکار یک نفر دیگه قرار گرفتی و باید خودت رو از اون احساس خارج کنی .در این لحظه ببین که افکار منفی ، کمرنگ و محو میشن و افکار مثبت بزرگتر و بزرگتر میشن و تمام فضای ذهنی  و زندگی تو رو پر می کنن .

 
در اینجا تمرینی رو ارائه میدم که قانون جذب رو در جهت خواسته ات برای تو فعال میکنه:

 
تمرین:
 

1 - در طول روز زمانی رو انتخاب کن که بتونی حداقل بیست دقیقه رو بدون مزاحمت، این تمرین رو انجام بدی.

 

2 – روی صندلی یا روی زمین بنشین که بتونی ده الی پانزده دقیقه بدون حرکت باشی و در عین حال احساس راحتی کنی و ستون فقراتت کاملا صاف باشه و در همین حالت ، پانزده تنفس عمیق، بکش.

 

3 – با هر تنفست احساس کن که آرامتر و آرامتر میشی و در سکوت و سکون عمیقی فرو میری، و تمام اعضای بدنت از سر و گردن و فکها و عضلات صورت تا پاهات رو ببین که کاملا ریلکس و رها هستن. اگر گرفتگی در جایی از بدنت احساس می کنی کاملا رها کن و به جسمت اجازه بده تا خودش رو احیا کنه.

 

4 – حالا به شیئ که هم اکنون اون رو داری فکر کن و با تمان جزئیات اون رو تصورکن ، به مدت یک الی دو دقیقه تصور جسم رو در ذهنت با وضوح هر چه تمامتر ببین.حالا چشمانت رو باز کن و به همون جسم نگاه کن و به رنگ و شکل و وزن و جنس و بافت و سایر جزئیاتش توجه کن ( این تمرین ، تو رو نسبت به جزئیات اجسام حساستر می کنه و مرحله بعدی تمرین، کمکت می کنه).

 

5 – اکنون به چیزی که می خوای داشته باشی ولی هنوز نداری، فکر کن و تصویر سازی کن ، می تونی از شیئ که در قسمت قبل دیدی ، کمک بگیری، حالا تصویر سازیت رو گسترش بده و جسمی که می خوای داشته باشی رو با جزئیات بیشتر ببین، چه احساسی در تو بوجود میاره؟ اگه این دقیقا همون چیزیه که می خوای، نیازی نیست که تغییرش بدی. یک یا دو دقیقه رو به تصویرسازی و تفکر بر این خواسته ات صرف کن ، اگر فکر بد یا منفی به ذهنت می رسه، اونو داخل حبابی ، محسور کن و ببین که از تو دورتر و دورتر میشه تا کاملا محو میشه،

 

6 – در تمام طول این تمرین ، احساس آرامش و شوق و نشاط داشته باش هر گاه که حس کردی می خوای برگردی، توجهت رو آرام به اعضای بدنت  و اتاقت بده ، اعضای بدنت  رو آروم حرکت بده ، و چشمان قشنگت رو باز کن و این احساس خوب رو در تمام طول روز با خودت حفظ کن.

 

این تمرین رو روزی یکبار، ترجیحا صبح ، بلافاصله پس از بیداری انجام بده.

 

در آموزشهای بعدی، تمرینهایی در رابطه با توانگری ، براتون ارائه میدم ،با من همراه باش.