انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: آشنایی با جک سقفی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با توجه به رشد روز افزون ساخت و ساز در جهان، بویژه کشور های در حال توسعه (ایران) نیاز به مواد، مصالح و لوازم ساختمانی با کیفیت دارد. لزوم ساخته شدن یک ساختمان استفاده از لوازم ساختمانی با کیفیت می باشد. در این میان شرکت های تولید کننده لوازم ساختمانی در رقابتی شدید با یکدیگر در صدد ساخت لوازم ساختمانی با بالاترین کیفت ممکن می باشد. یکی از شرکت های پیشگام که در این زمینه فعالیت دارد شرکت جک و قالب علیخانی است.
جک سقفی
جک سقفی به منظور نگهداری، افزایش مقاومت، بارگذاری و موارد بسایر دیگر در بخش های تولیدی، کارخانجات، ساختمان سازی و مشاغل وابسته کاربرد دارد. در بیشتر مواقع در امور ساختمانی، به منظور نگهداری و جلوگیری از بهم خوردن تراز و نگهداری سقف از جک های سقفی رزوه ای استفاده می شود این جک ها به منظور کفراژبندی سقفها، ازجمله سقف های بتنی و تیرچه بلوک استفاده می شود. تولید جک های سقفی در ارتفاع های 3، 3.5 و 4 متری انجام می گیرد و حداکثر میزان تحمل بار در آن ها 1500 کیلوگرم می باشد.
مشخصات جک های سقفی
جک های سقفی از دو لوله درون یکدیگر تشکیل شده است: لوله داخلی این جک ها به قطر 5 سانتی متر و لوله بیرونی آن به قطر 6 سانتی متر  می باشد وضخامت ورق هر دو لوله 2/5 میلیمتر می باشد .
انواع جک های سقفی
از متداول ترین جک های سقفی می توان جک سقفی با صلیب ثابت ،جک های سقفی بدون صلیب و انواع سر جک های متدوال عبارتند از سرجک تی (T) و یو (U) شکل اشاره نمود. انتخاب نوع جک و همچنین نوع سر جک، براساس نوع پروژه و زمینه کاربرد قابل تغییر می باشد.
مشاوره:
مشاوران ما در صورت نیاز خریداران محترم و همچنین به منظور رفاه حال مشتریان گرامی آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما می باشند. شما می توانید قبل از هرگونه خرید، از مزایا، ویژگی ها و خصوصیات کالاهای انتخابی خود مطلع شوید.