انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: مبل کلاسیک یا مبل سلطنتی ؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
‌‌‌کدام یک برای داشتن خانه ای ایده آل مناسب تر است.
 توجه به این نکته مهم است که چیدمان مبلمان در اتاق پذیرایی باید متناسب با ابعاد و اندازه اتاق و همینطور نوع مبلمان با دیگر وسایل از جمله پرده و فرش و دیزاین اتاق همخوانی داشته باشد و یکی از دغدغه های خانم ها برای جهیزیه مبلمان است که در چه طرح و سبکی و رنگی خریداری شود تا منزلی شیک بچیند.

سوالی که معمولا پیش می آید این است که برای چیدمان منزل از مبل کلاسیک استفاده کند یا به سراغ مبل سلطنتی برود.
بهتر است این دو را با هم مقایسه کنیم تا علت خرید هر یک را دریابیم. 

مبل کلاسیک : معمولا این مبلمان جلوه مدرن تر و کلاسیک تری به منزل شما می دهد. اگر انتخاب شما این دسته است باید گفت شما به راحتی می توانید از رنگ های متفاوت و متنوع برای دیزاین خانه خود بهره ببرید و به راحتی می توانید آنها را با میز غذاخوری خود ست کنید.
استفاده از مبل کلاسیک با طرح های متفاوتی که امروزه بسیار محبوب و رایج شده اند خانه خود را به جایی دنج و راحت تبدیل کنید. 

 مبل سلطنتی : معمولا انتخاب این مبل برای تجملاتی تر نشان دادن منزل و رسمی تر شدن اتاق پذیرایی است. در این مدل از مبلمان نیز شما به راحتی می توانید با میز غذاخوری خود آن را ست کنید اما وجود رنگ های محدود در این طرح کمی دست شما را در انتخاب کم می کند.فضایی ای را که مبل سلطنتی اشغال می کند معمولا بیشتر است و باید توجه کنید که اگر این مدل را انتخاب کردید به راحتی بتوانید در اتاق پذیرایی خود جای دهید.

 مبل ملایر با سالها سابقه درخشان در صنعت تولید ملبمان و سرویس خواب و میز غذاخوری در خدمت همشهریان و هموطنان خود با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت می باشد.مبلمان پارسیان با ارائه بهترین ها در زمینه مبلمان و سرویس خواب سالهاست با عنوان مبل ملایر در خدمت شما عزیزان است.   
‌‌‌‌
‌‌