انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: نکاتی که باید در مورد دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام یکی دیگر از قسمت های مهم خانه است. با ما همراه شوید تا بدانید در چیدن دکوراسیون سرویس بهداشتی باید چه نکته هایی را رعایت کنید.
 
انتخاب رنگ
اگر فضای داخلی سرویس بهداشتی شما کوچک است، اصلاً مهم نیست. می‌توانید با انتخاب رنگ مناسب و جذاب، کوچک بودن فضا را کمتر مورد توجه قرار دهید؛ البته توصیه می‌کنیم رنگ انتخابی شما ساده و ملایم باشد؛ مثلا کاشی آبی در کنار زمینه سفید، تضاد خوبی برای چیدمان سرویس بهداشتی کوچک ایجاد می کند.
 
انتخاب مصالح
انتخاب مصالح مناسب یکی از مواردی است که می‌تواند فضای سرویس بهداشتی شما را بیشتر جذاب کند؛ برای مثال می توان گفت که در یک سرویس بهداشتی به نسبت کوچک، استفاده از کاشی و سرامیک و تناسب آن ها با روشویی و همچنین نورپردازی مناسب باعث به وجود آمدن فضایی شیک و جذاب می شود.
 
انتخاب جزئیات
شاید برای بار اول، انتخاب سبک کلاسیک برای طراحی فضای داخلی یک سرویس بهداشتی کوچک، غیر اصولی به نظر بیاید؛ اما انتخاب صحیح لوازم جانبی و همچنین هماهنگ‌کردن آن‌ها با لوستر برانیکو لوکس، می تواند فضایی خاص و شیک در سرویس بهداشتی شما ایجاد کند؛ ولی دقت داشته باشید در فضای داخلی سرویس های بهداشتی کوچک حتما از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید.
 
استفاده از کاغذ دیواری
کاغذ دیواری یکی از مواردی است که می‌توانید با استفاده از آن، جلوه زیبایی به سرویس بهداشتی کوچک تان بدهید. سعی کنید از کاغذ دیواری های قابل شست و شو استفاده کنید تا بتوانید در صورت نیاز آن ها را بشویید. دقت کنید که طرح‌های ساده و عمودی باعث می‌شود سقف سرویس بهداشتی تان بلندتر دیده و در نتیجه فضای آن بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان داده شود.
 
انتخاب آینه
استفاده از آینه یکی از قدیمی‌ترین مواردی است که می‌تواند فضای داخل سرویس بهداشتی را بزرگتر از آنچه هست نشان دهد. توجه داشته‌باشید که استفاده از آینه در طراحی سرویس‌های بهداشتی کوچک سبب می‌شود که فضای آن دو برابر حدمعمول به نظر برسد.
 
انتخاب کابین دوش
کابین دوش یکی از اساسی‌ ترین مواردی است که در چیدمان حمام و سرویس های بهداشتی‌ مشترک باید از آن استفاده کرد. در چیدمان سرویس بهداشتی کوچک با انتخاب کابین دوش شیشه ای می توانید از گرفتن فضای داخلی سرویس بهداشتی جلوگیری کنید و فضای داخلی سرویس را بزرگتر نشان دهید.
اطلاعات جالبی بود ممنون.