انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: مشخصه های یک صندلی اداری استاندارد و مناسب
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
همانطور که در مطالب پیشین گفته شد صندلی اداری در طرح و مدل های متنوعی با کاربری های مختلف تولید و عرضه میشوند. در صورتیکه تصمیم به خرید مبلمان و صندلی اداری، میز اداری و سایر تجهیزات اداری دارید در ابتدا باید اطلاعات و شناخت از این نوع محصولات و ساختار آن داشته باشید. بنابراین در ابتدا بایستی هدفتا از خرید صندلی اداری و نوع نیازتان در این خصوص را در ذهن خود مشخص کنید بعلاوه تصویری از این موضوع نیز برای خود روشن سازید که دکوراسیون اداری محیط اداری دفترتان را از چه نوع و طرحی میخواهید انتخاب کنید تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید چرا که با توجه به طیف گسترده مبلمان و صندلی اداری و نیز تنوع کارهای موجود اگر پیش از هرید برای خود مشخص نکرده باشید که دقیقا" چه طرح و مدلی مد نظرتان است و از صندلی اداری در کجا و اینکه چه فضایی قرار است استفاده کنید، قادر به خرید نخواهد بود اگر هم خریدتان را انجام دهید مطمئنا" خرید خوبی نخواهید داشت.
 
در خرید مبلمان و صندلی اداری این موارد را نیز باید مدنظر داشته باشید که این تجهیزات اداری را برای استفاده درازمدت میخواهید یا کوتاه مدت؟ اینکه چه میزان فضا برای جای دادن میبلمان و صندلی اداری دارید؟ این موضوع بسیار مهم است چرا که با توجه به میزان فضایی که در اختیار دارید باید مدنظر داشته باشید تا با توجه به آن صندلی اداری با اندازه و ابعاد مناسبی را خریداری کنید. مورد بعدی مهم در خرید مبلمان و صندلی اداری میزان بودجه درنظر گرفته شده شما برای خرید این تجهیزات اداری است که باید متناسب با این مقدار هزینه از مغازه های و فروشگاههای فروش مبلمان و صندلی اداری دیدن کنید.
هر سازمان یا شرکتی معمولا" از یک نوع صندلی اداری استفاده نمیکند چرا که یک شرکت از بخش های مختلفی از قبیل اتاق کنفرانس، دفتر مدیریت، دفتر معاونت، سالن انتظار، سالن غذاخوری و ... تشکیل میشود که هر یک از قسمت ها نوع و مدل خاصی از صندلی اداری را میطلبد و استفاده از یک نوع صندلی اداری مناسب نخواهد بود.
مهمترین عامل جهت خریداری مبلمان و صندلی اداری، انتخاب صندلی با کیفیت ارگونومیک (که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت) و در عین شیک و مدرن و متناسب با دکوراسیون اداری هر شرکت و سازمانی است.