انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: لباس بچگانه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
برای بسیاری از خانم‌ها از جمله بانوانی که اولین بار هست که مادر می‌شوند، خریداری لباس بچگانه می‌بایست با راهنمایی و در نظر گرفتن نکات کلیدی خرید لباس بچگانه صورت بگیرد. در این بین، یکی از مهمترین دغدغه‌های مادران مسلماً خرید لباس بچگانه ایمن و با کیفیت برای فرزند دلبندشان هست. با توجه به بررسی الگو خرید مادران در سال جدید، مشاهده می‌شود بسیاری از مادران تمایل دارند لباس بچگانه ارگانیک و با الیاف طبیعی خریداری نمایند. البته این روزها کلمه ارگانیک خیلی بر سر زبان‌ها افتاده است اما این مفهوم نه تنها برای غذای ارگانیک بلکه برای لباس بچگانه نیز صدق می‌کند. ما امروز در «فروشگاه سبز آبی» قصد داریم شما را با لباس بچگانه ارگانیک، مزایا و نکات کلیدی در مورد خرید آنها آشنا کنیم . با ما همراه باشید. 

مزایای لباس بچگانه ارگانیک
مهمترین مزایای انتخاب و خرید لباس بچگانه


محافظت از  سلامت پوست کودک

پوست کودکان در مقایسه با بزرگسالان، حساس‌تر می‌باشد. از اینرو، جنس الیاف لباس بچگانه نقش بسیار مهمی در سلامت پوست کودکان دارد. هر چه درصد مواد شیمیایی لباس بچگانه بیشتر باشد، احتمال ابتلاء کودک به بیماری‌ها و حساسیت‌های پوستی بیشتر می‌شود و ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. بنابراین شما با انتخاب لباس بچگانه ارگانیگ با الیاف طبیعی و پنبه‌ای می‌توانید سلامت پوست کودک دلبندتان را تضمین نمایید.

پیشگیری از آلرژی

کودکان در برابر آلرژی‌ها بسیار آسیب‌پذیرند. بسیاری از کودکان با پوشیدن لباس‌ بچگانه با درصد بالای مواد شیمیایی شروع به جوش زدن می‌کنند و کم کم این مسئله ساده به معظلی بزرگ تبدیل می‌شود. بسیاری از متخصصین اطفال به مادران توصیه می‌کنند به جای خریداری لباس بچگانه بی کیفیت، لباس بچگانه ارگانیک تهیه نمایند که 100 درصد پنبه بوده و عاری از مواد شیمیایی است. بعلاوه لباس‌های ارگانیک طوری طراحی شده‌اند که کودک در این لباس بچگانه، احساس راحتی و آزادی می‌کند. در هنگام خرید از بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی لباس بچگانه، در کنار صفحه‌ی شرح محصول می‌توانید علامت ارگانیک (organic) را مشاهده کنید.

صرفه‌جویی در هزینه

با وجود اینکه تصور می‌کنید خرید لباس بچگانه ارگانیک گران می‌باشد اما باید به این نکته اشاره داشت که لباس بچگانه ارگانیک در برابر شست و شو زیاد، اتو کردن و اشعه خورشید مقاوم هستند و به این زودی کیفیت عالی خود را از دست نمی‌دهند و از طول عمر خوبی برخوردارند و این باعث می‌شود کمتر نیاز داشته باشید برای خرید لباس بچگانه اقدام کنید اما لباس‌ بچگانه غیر ارگانیک به دلیل درصد بالای مواد شیمیایی در برابر شست و شو زیاد و گرما، رنگ و مقاومت خود را زود از دست می‌دهند و پاره می‌شوند و باید چندین بار اقدام به خرید بچگانه نمایید. بنابراین، خرید لباس بچگانه ارگانیک هزینه کمتری برای شما در بلند مدت خواهد داشت.

لباس بچگانه ارگانیک برند Cigogne BeBe

در فرهنگ آسیایی اسم این برند نماد پرنده است. هدف این برند، ارائه‌ی طیف وسیعی لباس بچگانه راحت، محیط زیست دوست و ارگانیک برای کودکان می‌باشد. این برند مواد اولیه خود مانند پارچه‌های رنگ شده با متریال طبیعی را از کشورهایی مانند آمریکا، استرالیا، ترکیه و چین تأمین می‌کند و در تمام فناوری‌های طراحی لباس بچگانه ارگانیک، از تولید تا بسته بندی، از مواد قابل بازیافت استفاده می‌کنند. همچنین برخی محصولات این برند به صورت ست کودک و خانواده است به طوریکه لباس بچگانه و لباس پدر و مادر با هم ست شده و به صورت  یک باندل به فروش می‌رسند.

لباس بچگانه ارگانیک برند Malabar Baby

هدف این برند طراحی و تولید لباس بچگانه ارگانیک و اکسسوری لباس بچگانه اسلامی می‌باشد. و از تنوع بی‌نظیری برخوردار است. حتی برخی لباس بچگانه این برند کار دست هنرمندان هندی و چینی به سبک سنتی کشورشان  و با متریال کاملاً طبیعی و ارگانیک است.

لباس بچگانه ارگانیک برند Natures Purest

یکی از برندهای جدیداً متولد شده در صنعت لباس بچگانه، برند Natures Purest مستقر در هنگ کنگ است. وجه تمایز این برند لباس بچگانه ارگانیک، استفاده از سبک مینیمالیسم در طراحی و تولید لباس بچگانه است. تناژ رنگی غالب این برند در طراحی لباس بچگانه شامل سبز، کرم و قهوه‌ای است. این برند علاوه بر طراحی لباس بچگانه ارگانیک به تولید اسباب بازی، اکسسوری لباس بچگانه و ملزومات رخت خواب بچگانه نیز می‌پردازد.


برای انتخاب لباس بچگانه باید نهایت دقت نظر را داشته باشید. فروشگاه سبز آبی با سالها تجربه در صنعت لباس بچگانه در طول این مدت تلاش کرده است بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات لباس بچگانه، لباس نوزاد و کودک را در تنوع طرح، رنگ و سایز به صورت آنلاین در اختیار شما خانواده‌های محترم قرار دهد. برای خرید اینترنتی لباس کودک با کیفیت، عالی و با دوام، حتماً از فروشگاه آنلاین سبز آبی دیدن فرمایید.