انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: شیشه بالکن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اطلاعات شیشه بالکن

شیشه بالکنی بیشتر به عنوان محافظ در بالکن ها یا تراس ها استفاده میشود. جنس آنها هم اکثرا از شیشه سکوریت ساخته میشود که باعث مقاوم بودن آنها میشود.

اهمیت شیشه بالکن

همانطور که میدانید نمای ساختمان ها اهمیت ویژه ای دارد. بالکن شیشه ای نمای ویژه ای به ساختمان ها میدهد و زیبایی آن را چندین برابر میکند، حال نما اگر سبک هم باشد و قیمت به صرفه ای داشته باشد که چه بهتر و همه اینها توسط شیشه بالکن تامین میشود.

ضرورت شیشه بالکن

در زمستان و تابستان از آنجایی که عایق حرارتی است در زمستان بالکنی گرم و زیبا داشته باشید و در هزینه های مصرفی گاز و برق و... صرفه جویی کنید.

[عکس: balkon%204.jpg]

بالکن شیشه ای شما را از گرد و غبار حفظ میکند و همانطور که گفته شد عایق همه چیز است کلا یک بالکن بخرید یک عمر عایق داشته باشید.

بالکن های شیشه ای در مسیرهای ریلی شکل قرار میگیرند طوری که یک ریل در بالا و یک ریل در پایین میباشد و به چند پانل شیشه ای از جنس سکوریت تقسیم بندی میشوند.

در ضمن همیشه سعی کنید ساخت این شیشه بالکن را به شرکت های معتبری بسپارید که هم برای شما خوب در بیاید هم این شرکت ها دیگه تجربه کافی رو کسب کرده اند و اعتماد کردن به آنها خیلی درست تر است.

کادر مجرب شرکت های معتبر در سریع ترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام میدهند فقط باید فضای لازم کاری را برای کارکنان شرکت ها تعمین کنید چون تنها فضا برای شیشه بالکن کافی نیست فضایی هم برای کار کردن این افراد لازم میباشد.

در این بخش کمی میخوام در مورد شیشه بالکنی تاشو صحبت کنیم. این نوع سیستم با توجه به اندازه تراس به پانل های شیشه ای در سایز های یکسان حدودا بین 50 تا 60 سانتی متر تقسیم میشود و در روی ریل هایی که به سقف و کف بالکن نصب شده حرکت میکنند.

این نوع پنل ها تکه تکه اند همانطور که گفتم و اینگونه کار میکنند که پنل اول به صورت باز شو عین پنجره های معمولی کار میکند و پنل دوم به صورت ریلی و تاشو حرکت میکند.

به چند ویژگی منحصر به فرد شیشه بالکن اشاره میکنیم:
  1. افزایش امنیت سیستم به دلیل اینکه از بیرون امکان باز کردن وجود ندارد.
  2. زیبایی منحصر به فردی که به ساختمان میدهد.
  3. شستشوی آسان چون وقتی پانل باز میشود سطح بیرونی به داخل میفتد و تمیز کردن سطح بیرونی به آسانی بدون هیچ دردسری امکان پذیر است.
  4. جلوی دید را نمیگیرد.
  5. عایق رطوبت، گرما،صوت و از همه مهمتر گرد و غبار است.

یک ویژگی منحصر به فرد دیگر که چون با ویژگی های بالا تفاوتی داشت جدا از اونها میگم نامحدود بودن تعداد پانل هاست البته این نسبی است چون پنجره های قدیمی محدودیتی داشتند ولی این پانل ها محدودیتشان فقط به عرض و ارتفاع پنجره ها بستگی دارد.

بالکن سبز

بالکن شیشه ای سبز چیست؟ که این روز ها همه ساکنین آپارتمان ها دنبال مفهوم آن میگردند!

خوب در منازل بزرگ در زمان های قدیم حیاط خانه بزرگ بود و مردم میتوانستند گیاهانی را در آنجا پرورش دهند یا گلخانه ای در حیاطشان داشته باشند ولی امروزه باتوجه به رشد آپارتمانی این امکان یکم سخت شده ولی با بالکن سبز این امکان دوباره برایتان ایجاد خواهد شد.

[عکس: balkon%205.jpg]

به صورت کلی با توجه به سلیقه ونیاز شما دو نوع مختلف بالکن شیشه ای وجود دارد.

شیشه بالکن تاشو که بهترین انتخاب در صرفه جویی برای فضا میباشد و بهترین انتخاب به جای درهای قدیمی به حساب می آید.

پارتیشن شیشه ای هم که مثل قبلی مزایایی دارد و نصب آن خیلی آسان است و بدون هیچ تخریبی در ساختمان شما انجام میشود.

شیشه بالکن در چین

شیشه بالکن در چین خیلی استفاده میشود و به خاطر همین استفاده های بیشتر بزرگ ترین چیز برای جذب توریست شده است.

نقش شیشه بالکن در آپارتمان

امروزه آپارتمان سازی رشد میکنه و محصولات آپارتمانی هم پا به پای اون در حال رشده و شی های مختلفی در این زمینه ایجاد هم شده اند یکی از این محصولات مهم شیشه بالکن است.

[عکس: balkon%206.jpg]

شیشه بالکن در تبریز

شیشه بالکن برای اولین بار در فنلاند ایجاد شد و در سال 2007 وارد کشور عزیزمان ایران شد و برای اولین بار در شهر تبریز مونتاژ شد. از آن زمان به بعد شهر تبریز به محل تجارت شیشه بالکن تبدیل شد که هم واردات و هم صادرات در زمینه شیشه بالکن را انجام میدهد و به کل کشور خدمات میدهد.

نمای زیبای شیشه بالکن

بالکن شیشه ای نسبت به قیمتی که دارد در مقابل نمایی که به ساختمان میدهد خیلی مناسب است به جای سنگ نما از شیشه بالکن استقاده کنید.

جنس شیشه بالکن

شیشه بالکن های شیشه از سکوریت ساخته میشود که خیلی مقاوم است.

چرا شیشه بالکن

همانطور که قبلا هم گفتم به دلیل داشتن شیشه سکوریت مقاوم در برابر ضربه، عایق گرما، حرارت، سر و صدا و از همه مهمتر در امنیت ساختمان نقش بزرگی دارند چون از بیرون اصلا قابل باز شدن نیستند.

شیشه بالکن یا قصر

با توجه به زیبایی که شیشه های بالکن میدهد فضای بالکنتان را به یک قصر باشکوه تغییر میدهد و شما دیگر تمایلی به زندگی در داخل خانه را نخواهید داشت و فقط میخواهید در شیشه بالکن زندگی کنید.

معرفی شیشه بالکن

از بالکن شیشه ای میشود در همه جا استفاده کرد از شیشه های بالکنی میتوان به عنوان دیوار متحرک یاد کرد. از بالکن شیشه ای در باغچه ها در آپارتمان ها و در خیلی حاهای دیگر استفاده میکنند.

[عکس: balkon%207.jpg]