انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: فر ریلی پیتزا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
از غذاهای محبوب در اکثر کشور ها پیتزا می باشد . برای تولید پیتزا از فر های مخصوص می توان استفاده نمود فرهای پیتزا را می توان به دو دسته فر صندوقی پیتزا و فر ریلی پیتزا تقسیم بندی نمود . هر کدام از آنها رپدارای مزایا و معایب مخصوص خود می باشد که با توجه به نیاز تان می توانید انتخاب و خریداری نمایید .
مهم ترین تفاوت بین فر ریلی پیتزا با فر صندوقی پیتزا در چگونگی پخت آنها می باشد . در فر ریلی پیتزا هوای داغ با فشار از بالا به پیتزا وارد می شود و در فر صندوقی حرارت از پایین به بالا می رود.

فر ریلی پیتزا

فر صندوقی پیتزا نیاز به پرسنل و نیروی فنی با تجربه ای دارد . در صورتی که نحوه کار با فر ریلی راحت تر بوده و نیاز به پرسنل ماهر ندارد . زمان پخت در فر ریلی پایین تر می باشد . از لحاظ قیمت نیز فر صندوقی دارای قیمت پایین تری به نسبت فر ریلی می باشد .

از جمله ویژگی های فر ریلی پیتزا که تونلی نیز نامیده می شود کیفیت پخت یکنواخت می باشد . پیتزا در این فر به صورت کامل با حفظ طعم پخته می شود.
فر ریلی پیتزا دارای دریچه ای برای تنظیم سطح زیر و روی پیتزا به صورت مستقل از هم می باشد . فر ریلی فضای زیادی را اشغال نمی کند و دارای انواع مختلفی با ابعاد مختلف می باشد . همچنین شما می تانید ظرفیت تولید را انتخاب نمایید