انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: اجرای بالکن شیشه ای
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
‌‌‌‌
‌‌
اجرای بالکن شیشه ای یا شیشه بالکنی
بالکن شیشه ای شما را در برابر نفوذ هوای سرد و گرم و پرندگان و گرد وغبار جلو گیری میکند و اجرای بالکن شیشه ای به نفع شماست.
[عکس: balcony-glass-3.jpg]
می تواند یک راه آسان برای افزایش فضای خانه شما باشد به طوری که آنجا را هم مبله کنید و با خانواده بنشینید و چای بنوشید و به تماشای آسمان بپردازید.

یکی از دلایلی که امروزه بالکن خاصیت خود را از دست داده و جود گرد و غبار و حشرات مزاحم میباشد که اجرای بالکن شیشه ای این مشکل شما را حل خواهد کرد و لذت داشتن بالکنی دنج را خوهید دید.
 
 
سیستم اجرای بالکن شیشه ای

شیشه بالکن هم حفاظ خوبی هست و هم باعث میشود نور به داخل بتواند وارد شود.
چرا اجرای بالکن شیشه ای؟
معماری شیشه ای یک هنر خیلی جالب و زیباست.

اجرای شیشه بالکن
سریع ترین راه برای اجرای بالکن شیشه ای تماس با شرکت های مربوطه است که افرادی ابتدا برای بازدید می آیند و سپس طرحی را ارائه داده و شروع به کار میکنند.
بعد از نصب در زیر نظر کارشناسان آموزش های لازم به شما داده میشود که شما میتوانید پس از آماده شدن به هر صورتی که دلتان بخواهد بالکنتان را تزیین کنید و حداکثر استفاده را در چهار فصل سال از فضای شیشه بالکن خود ببرید.
[عکس: balcony-glass-4.jpg]
اطلاعات فنی اجرای بالکن شیشه ای
شیشه بالکن در بین دو پرو فیل ریلی در سقف و کف قرار میگیرد.
سیستم تشکیل شده از چند پانل است که درب آن به صورت ریلی باز شده و سپس بقیه پانل ها هم به صورت ریلی باز میشوند تا کل بالکن از هوای آزاد استفاده لازم را ببرید.
بخش آلومنیومی آن بر اساس سفارش مشتری با رنگ پودری رنگ میشود.
نصب و اجرای بالکن شیشه ای
قبل از نصب مطمئن بشوید که فضای کافی برای حرکت کارکنان باشد. نصب بالکن شیشه ای به طور متوسط یک روز طول میشکد با توجه به بزرگی زمان نصب هم افزایش می یابد.
پس از تمام شدن پرسنل به شما آموزش های لازم را خواهند داد.