انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: شیر ظرفشویی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
‌‌​شیر ظرفشویی
شیر ظرف شویی در سرشیر خود از دو لایه پلاستیکی جهت کاهش فشار مستقیم آب و اختلاط آن با آب بهره می برند. این عملکرد موجب بهبود عملکرد آن می شود. گذر زمان و نیاز به صرفه جویی از یک سمت و  تمایل مردم به استفاده از وسایل به روز در تجهیز ساختمان خود باعث شده است که صنایع مختلف به دنبال تولید شیر ظرف شویی متفاوت با آنچه در سال های پیش مورد استفاده قرار می گرفت هستند. شیر ظرف شویی که بتواند ضمن کاستن از مصرف آب در سطح وسیع کاربردی آشپزخانه ها دارای ظاهری مناسب بوده و قابلیت های متفاوتی نیز باشد.
طراحی سایت در تبریز
شیر ظرفشویی
انواع شیر ظرف شویی

با توجه به مقدمه بحث امروزه استفاده از شیر ظرف شویی های اهرمی به مراتب متداول تر از شیرآلات قبلی بوده و اکثر پیمانکاران سعی می کنند برای تجهیز فضای داخلی آشپزخانه های خود از انواع شیر ظرف شویی که ضمن برخورداری از ظاهری زیبا دارای کارایی مناسبی بوده و از ماندگاری بالایی نیز بر خوردارند بهرمند شوند. این نوع از شیر ظرف شویی ها در انواع مختلفی تولید می شود. پیشرفت تکنولوژی قالب گیری موجب شده است تا طراحان امر ساخت شیر ظرف شویی این محصول را در طرح های مختلف و جذابی تولید و به بازار مصرف ارائه نمایند.
در کنار این موضوع این شیر الات از قابلیت های مختلفی نیز برخوردارند. بر خی از این شیر ظرف شویی ها امکان جدا شدن سرشیر برای شستشوی سینک را نیز دارا می باشند. شکل خاص و مدان چرخ 180 درجه ای تعریف شده برای سرشیر در شیر ظرف شویی به قابلیت های استفاده از آنها در سینک های دو لگنه را نیز داده است. که امروزه بسیار از آشپزخانه ها از سینگ های دو لگنه برخوردارند که از شیر ظرف شویی اهرمی برخوردارند.
طراحی سایت