انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: چگونه گوشی دست دوم خود را با بهترین قیمت بفروشیم؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
چگونه گوشی دست دوم خود را با بهترین قیمت بفروشیم؟
 
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد فروش گوشی هوشمند خود را داشته باشید. در این شرایط که گوشی شما یک محصول دست دوم تلقی می‌شود، اگر به نکات خاصی توجه نداشته باشید به احتمال زیاد طعمه افراد سودجو شده و در فروش گوشی خود ضرر می‌کنید. به واقع چگونه می‌توان گوشی دست دوم خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش رساند؟ ما در این مقاله به نکات و مواردی اشاره می‌کنیم که منجر به فروش بهتر و با قیمت بیشتر گوشی دست دوم شما می‌شوند.
ممکن است بنا به دلایل خاصی تمایل داشته باشید که گوشی هوشمند کنونی خود را فروخته و یک گوشی جدید خریداری کنید. در این شرایط گوشی شما یک دستگاه دست دوم تلقی می‌شود و چنانچه برای فروش موبایل آن را به فروشندگان موبایل نشان دهید، احتمالا آن‌ها از خرید دستگاه ممانعت به عمل آورده و یا پیشنهاد قیمت بسیار ناچیز و کمتر از ارزش واقعی گوشی را ارائه می‌کنند.
متاسفانه وضعیت بازار موبایل کشورمان به این شیوه تغییر یافته و خرید گوشی‌های دست دوم از سوی فروشندگان موبایل با قیمت عادلانه‌ای انجام نمی‌شود. حتی در برخی شرایط دیده شده که فروشندگان سودجو گوشی دست دوم فرد غیرآگاهی را با قیمتی ارزان‌ خریداری کرده و پس از اعمال تغییرات ظاهری کوچکی بر روی دستگاه، آن را با قیمت‌های نجومی به فرد غیرآگاه دیگری فروخته‌اند! اگر گوشی هوشمند خود را به دست فروشنده‌ای بسپارید تا برای آن قیمت تعیین کند، بدون شک به تمام نواقص ظاهری کوچک و کمبودهای دستگاه اشاره خواهد کرد و از این عوامل به عنوان دلیل افت قیمت چشمگیر محصول استفاده می‌کند.
بنابراین فروش گوشی دست دوم با قیمت عادلانه و مناسب هم اکنون به یک معضل اساسی تبدیل شده است. اما روش‌ها و نکاتی وجود دارند که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید گوشی دست دوم خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش برسانید. در این مقاله ما به شرح این موضوعات می‌پردازیم. اگر قصد دارید که گوشی دست دوم‌تان با بهترین قیمت ممکن به فروش برسد، حتما به موارد زیر توجه کنید. لازم به اشاره است که پیش از اقدام به منظور فروش گوشی هوشمند از حذف کامل و امن اطلاعات شخصی خود اطمینان حاصل کنید.