انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: زندگی با کمترین هزینه در کشور تایلند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
زندگی با کمترین هزینه در کشور تایلند
در تور تایلند
تایلند یکی از بهترین کشورهای توریستی جهان است و با غذاهای ارزان و طبیعت بکرش همیشه تعداد زیادی گردشگر دلباخته دارد! این کشور آنقدر زیباست که خیلی ها تصمیم می گیرند نه تنها سفری چند روزه که سفری چند ماهه به آن داشته باشند تا سر فرصت همه جاذبه ها و تفریحات ماجراجویانه آن را تجربه کنند. اینجاست که باید مدیریتی اصولی روی هزینه های خود داشته باشید تا در مدت اقامت خود در این کشور با مشکل اساسی کمبود منابع مالی روبرو نشوید! این پست راهنمایی های لازم جهت زندگی ارزان در تایلند را دراختیار شما قرار می دهد
اگر برای اولین بار است که با واژه ای به نام هیچهایک روبرو می شوید خوب است بدانید که هیچهایک یعنی رایگان سواری! شما سوار ماشین های عبوری می شوید و بدون اینکه کرایه ای پرداخت کنید به مقصد می رسید. تایلند کشور مناسبی برای رایگان سواری است چون با گردشگران زیادی که دارید فرهنگ این کار در بین آن ها کاملا جا افتاده است. با هیچهایک به شهرهای مختلف تایلند سفر کنید و مردم محلی و دیگر گردشگران خارجی را از نزدیک ببینید.
دور غذاهای بین المللی و اروپایی را خط بکشید
در کشوری که این همه غذاهای خیابانی ارزان دارد اگر می خواهید خرج اضافی برای خود نتراشید بهتر است که سراغ غذاهای اروپایی نروید. در تایلند به دلیل واردات، غذاهای غربی قیمت بسیار بالایی دارند و در صورتی که آن ها را امتحان کنید می بینید که مزه چندان خوشایندی هم ندارند! در این کشور پا به هر محله ای که بگذارید چرخی هایی را می بینید که غذاهای متنوع و خوشمزه ای را فقط مخصوص گردشگرانی چون شما پخته اند و آن ها را با بهایی ناچیز می فروشند!
به کسی انعام ندهید
هیچ وقت هیچ کس در تایلند از شما انتظار انعام ندارد، همچین فرهنگی در تایلند وجود ندارد پس پول خود را خرج نکنید. هر چند شاید کمی خسیس به نظر برسید ولی بهتر است اول به فکر هزینه روزهای بعدی ماندن خود در این کشور باشید.
آب آشامیدنی خود را از فروشگاه نخرید
در جایی خارج از فروشگاه های زنچیره ای تسکو هم می توانید برای خود آب آشامیدنی تهیه کنید. به سراغ ماشین هایی بروید که درازای گرفتن ۱۱۵ تومان یک لیتر آب به شما می دهند. اگر قصد خرید همین آب را از فروشگاه داشته باشید باید ۱۰ تا ۲۰ برابر بیشتر هزینه کنید.
برای بازدید از جاذبه ها پول ندهید!
لطفا از تور ارمنستان ما نیز دیدن نماید
این کشور آنقدر طبیعت بکر و بینظیر دارد که نیازی نیست برای بازدید از تک تک عبادتگاه های آن صدها دلار پول خرج کنید. تفریحات دیگر را امتحان کنید، دوچرخه ای بگیرید و به دل طبیعتی خیره کننده بزنید.
حواستان به جریمه پلیس باشد
اگر برای ماجراجویی ای چند ماهه به تایلند می روید قطعا سفر به پوکت، پاتایا و چیانگ مای را هم در برنامه دارید. این محل های توریستی پر از پلیس هایی است که در گوشه ای منتظر فرصت ایستاده اند تا به محض اینکه خطایی از شما سر بزند با جریمه های رنگارنگ غافلگیرتان کنند! پس بهانه دست پلیس ندهید، همیشه کلاه ایمنی و گواهی نامه داشته باشید و آشغال روی زمین نریزید.
لطفا از سایت خرید هاست و شرکت طراحی وب سایت ما نیز دیدن نماید