انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: طراحی سایت فروشگاهی رایگان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
طراحی سایت فروشگاهی رایگان

طراحی سایت فروشگاهی رایگان یکی از جمله عبارت هایی است که روزانه در اینترنت از جمله گوگل جستجو می شود و افراد مایل هستند بدون صرف هزینه صاحب سایت فروشگاهی شوند .

مزایای بسیاری که ساخت وب سایت فروشگاهی برای صاحبان آنها داشته و موفقیت آنها بسیاری را بر آن داشته است که به طراحی سایت فروشگاهی بپردازند ، اما ترس از عدم موفقیت و ریسک موجود در این حوزه باعث می شود افراد به فکر راه اندازی سایت فروشگاهی رایگان بیافتند .

به همین علت بسیاری از شرکت ها هم از عبارات طراحی سایت فروشگاهی رایگان ، ساخت وب سایت فروشگاهی رایگان ، راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان و ... در تبلیغات خود استفاده نموده اند .

در این مقاله از سایت وبیکس به بررسی موارد زیر می پردازیم :

آیا طراحی سایت فروشگاهی رایگان امکان پذیر است ؟ آیا می توان با طراحی سایت فروشگاهی رایگان به موفقیت رسید ؟ تفاوت های طراحی وب سایت فروشگاهی رایگان با سایتهای پولی در چیست ؟ امکانات ساخت یک سایت فروشگاهی رایگان در چه حد است ؟ شرکت های ارائه کننده طراحی سایت فروشگاهی رایگان چه سودی از این راه به دست می آورند ؟ آیا واقعا طراحی و ساخت سایت های فروشگاهی توسط این شرکت به طور کاملا رایگان انجام می پذیرد ؟


برای یافتن پاسخ این سوالات و سوالاتی از این دست با ما همراه باشید .


طراحی وب سایت امری تخصصی و حرفه ای می باشد که از حرفه ای ترین و پیچیده ترین سایت ها می توان به سایت های فروشگاهی اشاره کرد . افراد فعال در این حوزه با سالها تلاش و جمع آوری تجربه ، مطالعه و یا گذراندن کلاسهای آموزشی به این سطح رسیده اند .

به همین سبب دور از ذهن است که طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای به صورت رایگان برای شما انجام شود .


پس به چه دلیل برخی شرکت ها در تبلیغات خود از طراحی سایت رایگان نام می برند ؟


تمامی فرآیندها و مراحل طراحی سایت فروشگاهی توسط این شرکت ها به صورت رایگان انجام نمی پذیرید ، بلکه آنها برخی از امکانات را رایگان می نمایند تا بتواند به عنوان یک گزینه مناسب در تبلیغات خود استفاده نموده و بتواند افراد بسیاری را جذب نمایند .