انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: غرفه سازی نمایشگاهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
طراحی خلاقه
در غرفه سازی نمایشگاهی با ارائه طرحی خلاقانه باعث جذب بهتر مخاطب خواهید شد.
ارائه خدمات
ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بیشتر باعث جلب رضایت مشتری ها و وفاداری آن ها خواهد شد.
غرفه سازی خاص: یکی از انواع غرفه سازی نمایشگاهیمی
باشد که در این نوع غرفه سازی بیشترین تمرکز بر جلب رضایت مخاطبین و جلب
توجه آنهاست که با توجه به بودجه کار فرمایان زیبایی طراحی این نوع غرفه
متفاوت است.
[عکس: Exhibition_Stand.jpg] غرفه سازی پرتابل: یکی دیگر از انواع غرفه سازی نمایشگاهی
می باشد که در این نوع غرفه سازی پس از ساخت غرفه این غرفه قابلیت جمع شدن
دارد و می توان از یک نمایشگاه به نمایشگاه دیگر برد به طوری که قطعات این
غرفه در نمایشگاه به هم متصل میشوند و در پایان نمایشگاه قطعات این غرفه
را از هم جدا کرده و در نمایشگاه های بعدی از آن استفاده میشود.
غرفه سازی ماکسیما: همانند مدل قبلی از غرفه سازی نمایشگاهی است با این تفاوت که اجزای آن از پیش ساخته اند و در نمایشگاه با پیچ به هم متصل می شوند.
غرفه
سازی ارزان: در این نوع از غرفه سازی نمایشگاهی قطعات نسبتا کمتری نسبت به
سایر انواع به کار می رود و به همین دلیل دارای هزینه کمتری نسبت به نوع
های قبلی می باشد. اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی
ارائه و نمایش محصولات در مقابل مصرف کنندگان یکی از مهمترین اهداف شرکت هاست.
یکی از راه های این کار برای شرکت ها شرکت در نمایشگاه هاست که این امر منجر به غرفه سازی نمایشگاهی و ارائه طرح هایی توسط شرکت های غرفه سازی نمایشگاهی می شود.
خصوصیات غرفه متناسب
مطابقت
هرچه بیشتر غرفه ها با اهداف نمایشگاه و شرکت ها و همچنین محصولات ارئه
شده در این شرکت ها یکی از خصوصیات مهم در غرفه سازی به شمار می رود.
معیار های غرفه نمایشگاهی
مطابقت با حال و هوای نمایشگاه
جذب بیشتر مخاطبین
هزینه تمام شده کمتر
و...