انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: اجرای غرفه نمایشگاهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
غرفه سازی و اجرای غرفه نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی
یکی از ابزار های قدرتمندی است که امروزه در امر فروش بسیار کمک می کند
اما مهمتر از ساخت غرفه، اجرای غرفه نمایشگاهی است که باید برگزار کننده هم
ایده های خلاقانه ای به کار برد و هم به شیوه درست انجام دهد تا بتواند
محصولات خود را در معرض دید قرار دهد.
برای داشتن یک حضوری موفق باید بتوانید اجرای غرفه نمایشگاهی تان را به خوبی برگزار کنید که با مشاوره و یادگیری تکنیک های اجرای غرفه نمایشگاهی می توانید این کار را انجام دهید.

اهداف اجرای غرفه نمایشگاهی

از اهداف مهم اجرای غرفه نمایشگاهی بازاریابی و معرفی محصولات است.
در
نمایشگاه ها شرکت های گوناگونی تمام توان خود را میگذارند تا بتوانند
اجرای موفقی داشته باشند و به رقابت شدید با سایر غرفه ها می پردازند.
این امر موجب ایجاد رقابتی سالم بین ارائه دهنده ها می شود.
به همین دلیل باید شرکت کنندگان به رقابت بپردازند و اولین امر در این رقابت تنگاتنگ ساخت غرفه های جذاب و اجرای غرفه نمایشگاهی به شیوه هایی بهتر از رقباست تا به بهترین شکل جذب مشتری کنند.[عکس: Exhibit-booth.jpg]انواع غرفه سازی نمایشگاه ها

خدمات
غرفه سازی با چوب معمولا اجرا میشود به همراه سایر وسایل همچون فلز، شیشه
و... و هر نوع طرحی می توانید ایجاد کنید که طرح های بهتر مشتری بیشتری جذب
خواهند کرد.
غرفه آرایی
غرفه ها با اسامی مستر، کلیپ و سایر اسامی دیگری که به کار می روند شناخته می شوند.
غرفه سازی تصویری
تمرکز بیشتر در اجرای غرفه نمایشگاهی باید به تصاویر استفاده شده در غرفه و نور پردازی و سایر عوامل ظاهری باشد.
هدف از حضور در نمایشگاه
قبل از هر اجرایی باید ابتدا هدف خود را از حضور در نمایشگاه مشخص کنید و بدانید برای چه در این نمایشگاه حضور دارید.
نوع بازاریابی که در این نمایشگاه باید انجام دهید چگونه است.
محصولاتی
که باید با خود همراه داشته باشید و ... را مشخص کنید همچنین به طرحی برای
غرفه خود بیندیشید که با هدف نمایشگاه و شرکتتان هم خوانی داشته باشد.