انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: جراحی بینی گوشتی و نتیجه عمل چگونه است؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
جراحی بینی گوشتی و نتیجه عمل چگونه است؟  [عکس: 71ab1197965a26d2e4379f8b23c36ebb_M.jpg] 
قبل از هر چیز توضیحاتی در رابطه با جراحی زیبایی بینی های گوشتی، اینکه بینی گوشتی به چه بینی هایی گفته میشود و جراحی بینی گوشتی به چه صورت میباشد، میپردازیم :بینی گوشتی به بینی هایی با پوست ضخیم و غدد سباسه بسیار و باز بودن سوراخ های پوست که به اصطلاح به آن  بینی گوشتی میگویند نامیده میشود. در اینگونه بینی ها اکثرا غضروف ضعیف می باشد و بیشتر بینی، پوست و چربی زیر آن و غدد سباسه است.  در بینی های گوشتی نوک بینی کمی به صورت افتاده میباشد  و پره ها نیز باز و ضخیم است.. به دلیل داشتن هورمون مردانه و همینطور پوست چرب مردان، اینگونه بینی ها بیشتر در مردان مشاهده میشود.پیش تز از این برای انجام جراحی بینی گوشتی از غضروف های زیاد برداشت میکردند که موجب ایجاد اسکار در پوسا و فرورفتگی به دلیل خالی شدن فضای زیرین آن میباشد. اکثر کسانی که میخواهند جراحی زیبایی بینی گوشتی انجام دهند، عقیده دارند که برداشت پوست به آن ها کمک میکند اما انجام اینکار موجب ایجاد زخم های شدید میشود که انجام اینکار هرگز پیشنهاد نمیشود. انواع روش ها برای انجام جراحی بینی گوشتی
  
 cullomella strut که در زبان فارسی به آن  میگویند تکه ای از غضروف سپتوم است که به صورت میخ بوسیله جراح خارج میشود و زیر نوک بینی واق میشود و موجب بالا رفتن نوک بینی و مقاوم شدن آن میشود.موردی دیگر که در جراحی زیبایی بینی گوشتی مفید میباشد، الار بیس به معنی برداشتن دقیق از پره ها برای کوچک کردن آن ها استفاده میشود است.و اما بهتری روش برای جراحی بینی گوشتی برای افرادی که پوست ضخیمی دارند، روش باز میباشد زیرا در این روش نوک بینی به راحتی دیده میشود و دسترسی به آن نیز محدود. اما باید به اینموضوع توجه داشته باشید که جراح بینی گوشتی نتایج مطلوبی ندارد . افرادی که پوست ضخیمی دارند نباید انتظار زیادی نسبت به جراحی بینی گوشتی خود داشته باشند. آیا بعد از انجام جراحی بینی گوشتی، بینی به حالت قبل عمل بر می گردد؟
برای پاسخ به این سوال باید گفت که گرفتن نتیجه مطلوب تا شش ماه بعد از انجام جراحی زیبایی بینی گوشتی، تغییرا اعمال میشود اما بعد از 6 ماه به همان شکل باقی میماند. زیرا در این نوع بینی ها پوست ضخیم میباشد و زمان طولانی میبرد تا حجم بینی کم شوید. پس بیمار باید حداکثر برای گرفتن نتیجه مناسب 1 سال صبر کند.
اگر بینی گوشتی را بیش از حد کوچک کنیم چه می شود؟
یکی دیگر از مشکلات جراحی بینی گوشتی زمانی مشخص می شود که ما می خواهیم آن ها را خیلی کوچک کنیم. طبیعتا پوست ضخیم تمایلی ندارد بعد از جراحی به آن سرعتی که ما می خواهیم منقبض شود.