انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: ساعت مچی ولدر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
کمپانی تولید کننده ساعت مچی ولدر سازنده ساعت های مردانه پر قدرتی می باشد که طراحی آن توسط کارمند سابق شرکت U-boat آقای ایتالو فونتانا به انجام می رسد. ایتالو فونتانا پسر عموی موسس شرکت فونتانا (شرکت معتبر ساعت سازی ایتالیایی) بود که با جدا شدن از این شرکت در سال 2000 میلادی اقدام به تاسیس شرکت مستقل خود به نام ولدر نمود.


ساعت های ساخت این شرکت بسیار خاص و با ظاهری فرا امروزی طراحی می شوند که عموماً در اشکال هندسی مربع و دایره تولید می شوند. اکثر تولید کنندگان ساعت مچی همیشه سعی بر زنده نگه گذشته در طراحی ساعت های امروزی هستند اما کمپانی ولدر درست در نقطه مقابل این روش کاری قرار دارد آنها در طراحی ساعت های خود از سفرهای خیالی در زمان استفاده کرده و پلی بین مرز آینده و حال را ترسیم می نمایند. تولیدات این شرکت به صورت محدود می باشد به طوری که در بعضی از مدلهای این شرکت تنها در تیراژ 1000 عدد تولید شده اند.

جزئیات نام ساعت مچی ولدر

به گفته مدیر Welder نام این شرکت برگرفته از اهداف این کمپانی می باشد. که از جمله این اهداف می توان به نکات ذیل اشاره کرد.

1. جوش دادن احساسات بین انسان ها 2. جوش دادن زمان و مکان در طول یک سفر در طول زمان 3. جوش دادن زمان حال به آینده 4. جوش دادن و ارتباط دادن بین ما و آیندگانمان

با خواندن این اهداف باید پی برده باشید که نام ولدر برگرفته از جوش است, در واقع ولدر در زبان انگلیسی به معنای جوشکار می باشد و اگر به بنرهای تبلیغاتی ولدر نگاه کنید در اکثر آنها طرح هایی به چشم می آید که در آن ها از جوش و جوشکاری استفاده شده است.

از ویژگی های ساعت ولدر که تقریباً در تمام مدلهای این شرکت به چشم می خورد می توان به طرح سه بعدی (3D) صفحه نمایش آن اشاره کرد که یادآور لایه های زمان و مکان بین حال و آینده است. ساعت مچی ولدر علاوه بر طراحی نو مقاومت بالایی نیز دارند به صورتی که در بعضی از فیلم های تبلیغاتی این شرکت دیده شده که برای نمایش استحکام این ساعت ها ضربه مستقیم چکش روی آنها زده شده است!!

فروش ساعت های ولدر با نظارت مستقیم این کمپانی انجام می شود و نماینده فروش زیادی ندارد. نکته جالب توجه دیگر این که رنج قیمت ساعت لوکس مچی ولدر از 350 دلار تا 1200 دلار می باشد.