انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: ۷ نرم افزار وب مخصوص صاحبان مشاغل
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صاحبان کسب و کار این شانس را دارند که یک وب سایت بر اساس سلیقه خود و بدون هیچ تجربه ای از قبل طراحی کنند. برای شروع، به سادگی یک نمایه را که خاص صنعت شماست انتخاب کنید  و محتوای آنرا بر اساس کسب و کار  خود شخصی سازی کنید. با زیاد بودن برنامه های تحت وب رایگان، شما می توانید حساب خود را با اشخاص ثالث معتبر مثلا در فیس بوک، آمازون و اسکایپ، به طور مستقیم در سایت خود ادغام کنید. چندین دسته برای انتخاب وجود دارد و صدها نفر در ساخت سایت ایده ال برای کسب و کار شما می توانند کمک کنند.
به عنوان صاحب یک فروشگاه خرده فروشی، وب سایت شما به احتمال زیاد به سمت نمایش محصولات شما و تعامل با مشتریان پیش می رود. در زیر پویاسازان فناوری اطلاعات هفت برنامه تحت وب که کاربران وب سایت (ثبت دامنه) می توانند از آن به عنوان یک اهرم استفاده کنند و یک مزیت رقابتی است را بیان می کند که عبارتند از :

بلاگ
ایجاد یک بلاگ یکی از بهترین راه ها برای ایجاد روابط با مشتریان و در عین حال باعث بهبود بهینه سازی موتور جستجو می باشد. توسط ساختن این اتصال شما می توانید یک منبع قابل اعتماد شوید. با وبلاگ ، صاحبان کسب و کار می توانند شرایطی را فراهم آورند که مشتریان را با دانش شخصی و دیدگاه های منحصر به فرد، با برخی از مطالب به روز و جدید نگه دارند و از بازگشت آنها جلوگیری کنند.

Feedbackstr
بازخورد خوب مشتری همیشه می تواند استراتژی کسب و کار  را بهبود می بخشد. Feedbackstr اجازه می دهد بازدید کنندگان سایت با یک بررسی مختصر، با یک کلیک بتوانند بازخورد سریع خود را اعلام کنند. یکی دیگر از ویژگی های آن، رویکرد غیر تهاجمی آن است که بازدید کنندگان را با تمرکز بر راه برای خرید نگه می دارد. در غیر اینصورت،پاپ آپ های مزاحم می توانند مردم را دلسرد و از سایت دور کنند.

Goqr.me
در حال جستجوی راهی برای تعامل با بازدید کنندگان هستید؟ GOQR.Me  به شما اجازه می دهد تا یک کد QR سفارشی ایجاد کنید که شما بوسیله آن می توانید به طور مستقیم به سایت خود ارسال کنید. این برای شما یک راه خلاقانه برای اجرای یک تبلیغ جدید و یا فروش ویژه فراهم می کند. برای مثال، از ان به عنوان یک کد مخفی مشتریان استفاده کنید که می تواند در فروشگاه برای یک جایزه یا تخفیف اضافی مورد استفاده قرار گیرد. GOQR.Me به آسانی ویرایش می شود بنابراین شما می توانید بروز رسانی کنید و حتی از رنگ های شرکت های بزرگ استفاده کنید. آیا شما ترجیح می دهید برای معرفی یک فروش جدید از فرمت ایمیل استفاده کنید یا از یک استراتژی سرد جدید که تشویق می کند که مشتریان شما از فروشگاه شما بازدید کنند؟

Shopify
به عنوان یک خرده فروش، وب سایت شما باید مکان فیزیکی خود را با ارائه آرایه وسیعی از محصولات موجود در فروشگاه تکمیل کند . با Shopify، شما می توانید محصولات منحصر به فرد و یا حتی کل  کاتالوگ های فروشگاه خود را به طور مستقیم به وب سایت خود مرتبط و در اختیار بگیرید. این به شما اجازه می دهد موجودی را مدیریت کنید، قبول پرداخت و ارائه گزینه های حمل و نقل چند فروش را مدیریت کنید.

SodaHead
بازدید کنندگان وب سایت با یک نظر سنجی این امکان را فراهم می کنند که در ارزیابی  نظرات مشارکت داشته باشند. این استراتژی می تواند برای بررسی بر روی محصولات و کسب و کار، مورد استفاده قرار گیرد.

About.me
هر وب سایت باید داشته باشد یک صفحه ” درباره ی ما” برای نشان دادن اینکه دقیقا چه کاری انجام می دهد، ماموریتش چیست، و چه افرادی پشت این نام تجاری فعالیت می کنند. این یک فرصت عالی برای اتصال به مشتری خود و ایجاد اعتبار است. About.me به شما اجازه می دهد اطلاعات، تصاویر و حتی لینک به شبکه های اجتماعی خود داشته باشید. بعد از آن شما می توانید بطور مستقیم صفحه را با وب سایت خود ادغام کنید و داستان را بهتر توضیح دهید ، اینکه چرا شما این کار را انجام دادید و چگونه شما می توانید برای مشتریان زندگی آسانتری بسازید. اگر شما یک علت خاص داشته باشید، این محلی است که به آن اشاره شده است.

Cameratag
ویدئو کمک می کند تا به نوبه خود یک وب سایت استاتیک به یک پلت فرم جذاب تبدیل شود. مشتریان به دنبال ادغام این ابزار درون وب سایت خود هستند و می خواهند Cameratag را در آن در نظر بگیرند. بازدید کنندگان سایت می توانند فیلم های کوتاه را که در سایت است هر کدام که می توانند برای بدست آوردن بازخورد، خیلی مفید  باشند در حال اجرای مسابقات انلاین،کسب بررسی محصولات و خیلی بیشتر قرار دهند . به مشتری این شانس را بدهید که آنها احساس کنند به کسب و کار متصل شده اند و ایجاد حس جامعه کنید.
مهمترین چیزی که در هنگام طراحی وب سایت (خرید هاست) باید به یاد داشته باشید و آن را باید منعکس کنید، کسب و کار شما می باشد. سفارشی کردن آن راهی است که باعث می شود شما بتوانید در رقابت ایستادگی کنید و نشان می دهد چرا شما یکی از کسب و کارهای جهانی هستید.


منبع: وبلاگ پویاسازان