انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: كرايه ماشين عروس لوكس با قيمت اسثنايي!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خيلي ها شرايط اجاره خودرو در كيش را نمي دانند راستش را بخواهيد شرايط ممكن است از شركتي به شركت ديگر فرق داشته باشد. اما اگر به كيش و مناطق آزاد ديگري مانند قشم سفر كرده باشيد شايد نخستين چيزي كه توجه شما را به خودش جلب مي كند، خودروهاي آخرين مدل خارجي است كه با قيمتي بسيار ارزان تر از سرزمين اصلي در سطح جزيره رفت و آمد مي كنند.


كرايه ماشين عروس لوكس با قيمت اسثنايي!
در حقيقت در اين جزيره ها اصلا خودرو داخلي نمي بينيد اما شايد شما هم دلتان بخواهد براي مدتي اندك هم كه شده سوار يكي از اين ماشين هاي آخرين مدل شويد. لازم نيست حتما چند 10 ميليون پول داشته باشيد تا بتوانيد آنها را بخريد. مي توانيد براي مدت كوتاهي يكي از اين ماشين هاي خارجي را اجاره كنيد و حض لازم را ببريد. براي آگاهي از شرايط اجاره خودرو در كيش با اينجا تماس بگيريد.

قبل از شروع اين بخش بهتر است كمي با مفهوم منطقه آزاد آشنا شويم. با توجه به تعريف بين المللي ، منطقه آزاد محدوده اي ست محافظت شده كه عموما به صورت بندر مي باشد و داراي معافيت هاي مالياتي و گمركي ست كه از اين جهت ، با انجام فعاليت هاي بسيار گسترده واردات و صادرات ، به يكي از قطب هاي تجاري و اقتصادي تبديل مي گردد و جزيره كيش اين ويژگي ها را داراست .

با توجه به اينكه جزيره كيش منطقه آزاد ايران به حساب مي آيد و جزيره اي تفريحي-تجاري ست ، مبادلات تجاري زيادي با كشورهاي همسايه دارد و اين يعني مي توان از امكاناتي استفاده نمود كه اگر آنها را در خارج از منطقه آزاد بخواهيم مورد استفاده قرار دهيم ، بايد هزينه هاي هنگفتي براي گمرك و ماليات و از اين قبيل پرداخت كنيم. اما در منطقه آزاد جزيره كيش مي توان از اين امكانات با قيمت مناسب بهره مند شد و اين يكي از امتيازات مثبت جزيره كيش براي كشور عزيزمان است .

يكي از جاذبه هاي جزيره كيش كه همه روزه مسافران بسياري را به خود جذب مي كند،  رنت اتومبيل (اجاره خودرو) مي باشد. به طوري كه اگر به كيش سفر كنيد اولين چيزي كه توجه شما را به خود جلب مي كند خودروهاي لوكس و خارجي مدل بالا و گران قيمت است كه به وفور در حال تردد در معابر مي باشند در حالي كه همين خودروها را اگر بخواهيد در شهر و منطقه سكونت خود خريداري كنيد ، مشاهده مي كنيد كه بايد هزينه ي بسيار زيادي را پرداخت كنيد.

در واقع شما در كيش خيلي كم يا تقريبا اصلا خودرو هاي داخلي و روزمره شهر خود را نمي يابيد . در اين بين شايد شما هم بخواهيد از اتومبيل هاي خارجي مدل بالا در جزيره كيش استفاده نماييد. از اين رو به هيچ عنوان لازم نيست كه قيمت خريد ميليوني اين خودروها را به همراه داشته باشيد و فكر خريد آنها را در سر بياوريد فقط كافي ست براي مدتي كه مد نظرتان است آن ها را كرايه كنيد و لذت ببريد.



زندگي در كيش
اكثريت جمعيت ساكن در كيش را مهاجرين تشكيل مي دهند و به همين دليل احساس غربت و غريبه بودن براي افراد بوجود نميايد. به دليل هزينه هاي بالاي زندگي در كيش به نسبت ديگر نقاط ايران ، معمولا قشر مرفه تر در اين جزيره ساكن مي شوند.

روابط اجتماعي نسبت به شهرستان هاي ديگر ايران به سردي ميگرايد و معمولا افراد به جز در موارد خاص رفتارهاي گروهي انجام نميدهند. در كل مي توان كيش را از نظر روابط اجتماعي با اروپا مقايسه نمود.



اجاره ماشين در كيش
چيزي كه براي عاشقان ماشين و خودرو در جزيره كيش جذاب است، اجاره ماشين هاي لوكس و فوق لوكس در جزيره است، در طول سفر با تور كيش مي توانيد روياهايتان را در واقعيت ببينيد و با آخريد مدل ماشيت خارجي با قيمتي بسيار ارزان رانندگي كنيد و عكس سلفي بگيريد. واقعا براي تماشاي تمام زيبايي ها و مكان هاي ديدني تماشايي كيش به يك ماشين خوب نياز است تا بتوانيد به راحتي تنها از سفر لذت ببريد. براي آگاهي از شرايط اجاره خودرو در كيش با اينجا تماس بگيريد.

علاوه بر اين؛ رانندگي با ماشين هاي خارجي فوق لوكس و تجربه رانندگي با يكي از پر شتاب ترين خودرو هاي روز دنيا، قطعا يكي از تفريحاتيست كه همه ما دوست داريم. در جزيره كيش اجاره چنين ماشين هايي دشوار نيست و با پرداخت هزينه نه چندان زيادي مي توانيد ماشين لوكس دلخواهتان را سوار شويد.

لذت گشت و گذار دور جزيره با ماشين لوكس رويايتان را از خود نگيريد. در طول سفر با تور كيش به يكي از مراكز رنت كار كيش سري بزنيد ماشين دلخواهتان را در مدت زمان معلوم كريه كنيد.

و همچنين مي توانيد از مراكز رنت، ماشين عروس لوكسي اجاره كنيد و تفاوت آن را با اجاره ماشين عروس در مشهد به وضوح مشاهده كنيد.



مدارك لازم جهت اجاره و كرايه ماشين در كيش :
اصل گواهينامه معتبر

كارت شناسايي معتبر

يك فقره چك به ارزش خودرو يا وجه نقد به عنوان ضمانت

بعد از ارائه مدارك و عقد قرار داد به مدت حداقل ۲۴ ساعت ( ۱ شبانه روز ) شما ميتوانيد از بين مدل هاي موجود در ليست اتومبيل شركت هاي ارائه دهنده ، خودرو مورد نظر را انتخاب كنيد . قيمت گذاري خودروها بسته به نوع و مدل ، متفاوت است كه از حداقل ۸۰ هزار تومان شروع مي شوند تا ۱ ميليون و ۲۰۰ هزار تومان .

در اين بين بايد در نظر داشته باشيد كه هزينه بنزين خودرو به عهده شما مي باشد. جزيره كيش داراي دو پمپ بنزين در منطقه هاي گلديس و فارور ميباشد و مبلغي هم به عنوان وديعه جريمه رانندگي خودرو نزد ارائه دهنده خودرو به امانت نگهداري مي شود كه برابر ۲۰۰ الي ۳۰۰ هزار تومان است  كه حداقل ۳ روز و حداكثر ۱ هفته بعد از اجاره در صورت عدم خلافي به شما باز گردانده مي شود.

اجاره اين خودرو ها بدون راننده مي باشد. مي توانيد آنها را از قبل رزرو كنيد تا در زمان رسيدن به فرودگاه ، اتومبيل به شما تحويل داده شود و از همان لحظه در اختيار شما قرار گيرد و بتوانيد با اتومبيل خود وارد جزيره شويد و به محل اقامت خود برويد. در جزيره نظارت بر روي شركت هاي ارائه دهنده اتومبيل به قدري دقيق و منظم است كه مي توانيد با خيال راحت اين اتومبيل ها را كرايه كرده  و استفاده نماييد ، پس نگران پرداخت وجه ضمانت يا چك تضمين به اين شركت ها نباشيد و همه چيز با قرار داد انجام خواهد شد.



قوانين رانندگي در كيش هم به صورت استاندارد ايران است و مواردي كه مهم است شامل :
بستن كمربند ايمني در هنگام رانندگي حائز اهميت است.
بوق زدن در كليه معابر ممنوع است.
آلودگي صوتي به هر نحوي در جزيره ممنوع است.
جريمه ها ۲ برابر ديگر جاها محاسبه مي گردد .
حداكثر سرعت رانندگي در جزيره ۵۰ كيلومتر در خط ساحلي و ديگر نقاط برابر با تابلو هاي نصب شده مي باشد.
در خيابان ها و معابر و بلوارهاي جزيره كيش دوربين كنترل سرعت نصب شده است و خودرو ها تحت نظارت پليس مي باشند.


مسئوليت خسارت وارد شده به اتومبيل از لحاظ بدنه / فني / داخل اتاق / جريمه راهنمايي رانندگي و استفاده خارج از استاندارد مثل ورود به ساحل و شن و جاده هاي خاكي ورانندگي غير استاندارد ، به عهده شخص كرايه كننده اتومبيل مي باشد و مدارك و وجه تضمين تنها در صورت سلامت خودرو برگردانده مي شود. شما ميتوانيد در صورت بروز و مشاهده هر گونه مشكل و ايراد در اين اتومبيل ها با شركت تماس گرفته و به آنها اطلاع دهيد تا خدمات رساني كنند و حتي اتومبيل را با اتومبيل ديگري جا به جا كنند و در مجموع اگر استفاده استاندارد و مناسبي از اتومبيل صورت گيرد جاي هيچ گونه نگراني وجود ندارد و قطعا از كرايه آن در سفر خود لذت خواهيد برد.

در خصوص مسيريابي در جزيره كيش اصلا نبايد نگران اين باشيد كه گم مي شويد يا محل مورد نظر را پيدا نمي كنيد زيرا اكثر خودروها مجهز به سيستم مسيرياب ماهواره اي و نقشه جي پي اس هستند ، بعلاوه اگر به تابلوها توجه داشته باشيد امكان ندارد كه مسير خود را پيدا نكنيد زيرا جزيره كيش ابعادي برابر با ۹ كيلومتر عرض و ۱۰ كيلومتر طول دارد و به راحتي مسيرتان را خواهيد يافت.



قيمت كرايه خودرو لوكس در كيش
هزينه اجاره خودرو در كيش از 60 هزار تومان شروع و به 600 هزار تومان به ازاي 24 ساعت مي رسد. تفاوت قيمت كرايه  بستگي به نوع ماشين، كارخانه خودروساز و مدل خودرو دارد.



هشدارها و نكات لازم جهت كرايه ماشين در كيش :
تحويل اتومبيل معمولا در فرودگاه يا محل اقامت شما مي باشد.

هزينه بنزين به عهده اجاره كننده است.

مبلغ 200 هزار تومان بابت جرايم احتمالي راهنمايي و رانندگي به مدت حداقل سه روز و حداكثر يك هفته نزد اجاره دهنده خودرو باقي خواهد ماند.

جريمه ها در جزيره كيش دوبرابر شهر هاي داخلي كشور است.

حداكثر سرعت در جزيره كيش در معابر اصلي برابر تابلوهاي نصب شده در نوار سياحتي 50 كيلومتر است.



اجاره خودرو درتابستان كيش
اجاره ماشين براي مسافرت در كيش و اجاره خودرو در قشم در ماه تابستان از مشتريان زيادي برخوردار است چون توريست هايي كه به كيش و يا قشم در اين فصل ميروند دوست دارند يك خودروي تحت اختيار خود داشته باشند.



قيمت كرايه 10 ماشين برتر لوكس دنيا در كيش :
اجاره رنو داستر صفركيلومتر در كيش : قيمت هر 24 ساعت 130.000 تومان
اجاره اسپرتيج صفركيلومتر در كيش    : قيمت هر 24 ساعت 220.000 تومان
اجاره اف جي كروز صفركيلومتر در كيش : قيمت هر 24 ساعت 400.000 تومان
اجاره پورشه پانامرا در كيش : قيمت هر 24 ساعت: 1.000.000 تومان
اجاره BMW Z4 در كيش : قيمت هر 24 ساعت: 550.000 تومان
اجاره مازراتي گرنتوريزمو در كيش : قيمت هر 24 ساعت: 1.000.000 تومان
اجاره كامارو در كيش : قيمت هر 24 ساعت: 350.000 تومان
اجاره كاديلاك CTS در كيش : قيمتهر 24 ساعت: 450.000 تومان
اجاره لامبورگيني هوراكان در كيش : قيمت هر 24 ساعت: 15.000.000 تومان
كرايه خودرو هامر در كيش : قيمت هر 24 ساعت: 450.000 تومان


براي دريافت قيمت كرايه تمامي خودروهاي لوكس در كيش مي توانيد به صفحه “اجاره خودور در كيش” سري بزنيد.

البته، شما بايد اين قيمت ها را به خاطر بسپاريد تا هزينه هاي سفرتان را تخمين بزنيد. قيمت ها ممكن است در زمان هاي مختلف (بالاتر يا پايين تر) متفاوت باشند. به عنوان مثال كرايه ماشين مشهد بسيار متفاوت تر از كرايه در كيش است.

در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با برقراري تماس با امور اجرايي و رسيدگي به شكايات و اشياء گمشده مديريت حمل و نقل و ترافيك سازمان منطقه آزاد كيش به شكايت شما رسيدگي خواهد شد.

منبع: شرایط اجاره خودرو در کیش