انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: مزایده تبلیغات بهتر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
رسیدن به صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل برای هر کسب‌وکاری تبدیل به یک دغدغه شده است. درواقع تقریبا همه سایت‌ها برای رسیدن به چنین خواسته‌ای، به سراغ سئو می‌روند که البته قصد نداریم سئو را انکار کنیم؛ اما باید پذیرفت که سئو فرآیندی بسیار وقت‌گیر است.
ولی در عوض آژانس بازاریابی دیجیتال  یک راه بهتر معرفی می‌کند که می‌تواند شما را یک شبه به صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل برساند. درواقع نه فقط به صفحه اول در کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان، بلکه در هزاران وب‌سایت مرتبط دیگر تبلیغات شما را نمایش دهید.
در حقیقت نه تنها می‌توانید به سرعت به صفحه اول نتایج جست‌وجوی گوگل برسید، بلکه می‌توانید با محدود کردن جامعه هدف خود، مستقیما افرادی که می‌توانند مشتری شما باشند را هدف بگیرید. البته که همه این مزایا به رایگان عرضه نمی‌شود. درواقع داریم درباره یکی از سریع‌ترین و بهترین روش‌های تبلیغاتی اینترنتی یعنی تبلیغات در گوگلصحبت می‌کنیم که سایت شما را در صفحه اول نتایج جست‌وجو نشان داده و به ازای هر کلیک، مبلغی را از شما دریافت می‌کند.
گوگل به صورت مزایده‌ای برای جایگاه شما در صفحه اول گوگل از شما پول می‌گیرد. یعنی در صفحه‌ای که ممکن است رقبای دیگرتان هم تبلیغ داده باشند، باید رقمی بالاتر از حداکثر رقم آن‌ها برای هر کلیک انتخاب کنید. گاهی اوقات ممکن است یک سنت برای هر کلیک کافی باشد اما گاهی اوقات ممکن است این رقم تا چند دلار هم برسد. البته فراموش نکنید روش محاسبه قیمت به صورت مزایده‌ای است و اگر قیمت حداکثر یک دلار برای هر کلیک را انتخاب کنید، به این معنی نیست که حتما برای هر کلیک یک دلار پرداخت خواهید کرد. تنها یک سنت بالاتر از رقیبتان پرد اخت می‌کنید.