انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: مدارک لازم برای اخذ ویزای روسیه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
قبل از هر چیز بهتر است بدانید با توجه به قانونی که در سال گذشته به تصویب رسیده ایرانیان برای دریافت هر کدام از انواع ویزای روسیه باید به سایت visa.kdmid.ru/ مراجعه نموده و فرم مربوط به دریافت ویزا را تکمیل نمایند . بعد از طی این مرحله و پر نمودن تمام موارد خواسته شده شخص متقاضی باید از فرم پرینت گرفته و شخصا به امضا برساند .
 
[عکس: russiavisa1nextrip-qpr.jpg]
با توجه به راستای فعالیت ما در این قسمت اطلاعاتی در مورد ویزای گردشگری روسیه آمده است . این ویزا حداکثر برای یک ماه اعتبار دارد و تنها برای یک بار ورود و یا دو بار ورود صادر می گردد . مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی برای گردشگران تور روسیه عبارتند از :
1 . تائیدیه گردشگری : این تائیدیه را می توان از آژانس هایی که مورد تائید سفارت روسیه هستند و یا در وزارت امور خارجه روسیه به ثبت رسیده اند تهیه نمود .
2 . [color=#000000]بلیط هواپیمای روسیه به صورت رفت و برگشت : توجه داشته باشید که تاریخ بلیط شما باید با تائیدیه گردشگری که تهیه نموده اید مطابق باشد .
3 . گذرنامه معتبر خارجی : پاسپورت فرد متقاضی باید دارای حداقل 6 ماه اعتبار و دو صفحه خالی باشد
.4 . فرم درخواست ویزا : باید از فرم تکمیل شده در سایت پرینت گرفته و به امضای خود شخص برسد .
5 . یک قطعه عکس 3×4

نکته : بهتر است هنگام ورود به روسیه یک کپی از تائیدیه گردشگری و بلیط برگشت خود به همراه داشته باشید چرا که گاهی در هنگام کنترل ویزا این موارد از طرف مسئولان مربوطه درخواست می گردد .
[عکس: russiavisa5nextrip-qpr.jpg]
منبع : لذت سفر