انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: رستوران جذاب 360 تور استانبول
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
رستورا ن360 استانبول چندین جایزه دریافت کرده است.در یک آپارتمان پنت هاوس واقع در یک آپارتمان 19 طبقه واقع شده که در سفارت قدیمی در بیوگولو است.در رستوران، چشم انداز منظره استانبول :کلیسای سنت آنتین، تنگه بسفر،مسجد حجیه سوفیا و دریای مرمره به زیبایی می درخشد. 360 برای ناهار و شام یک پیشنهاد فوق العاده است، منو رستوران انواع غذاهای ترکیه و بین المللی و نوشیدنی های منحصر بفرد و متنوعی است.
رستوران 360 در تعطیلات آخر هفته به کلاب 360 تبدیل می شود و با گوش دادن به خواننده های با استعداد رستوران و اجراهای زنده محیطی لذت بخش برای شما مسافران تور استانبول فراهم میشود.
رستوران جذاب 360 استانبول
[عکس: 04.jpg]
360 فقط رستوران نیست. مکانی که در آن رستوران - کارهای هنری - سرگرمی و اوقات فراغت می باشد.
هیچ عنصر در رستوران 360 استانبول بیشتر یا کمتر از دیگری نیست. همه ی این ها به یک اندازه است.یعنی به همان اندازه که رستوران است به همان اندازه هم جایی برای گذراندن اوقات فراغت و سرگرمی و بازی است.
برای تجربه یک رستوران به یاد ماندنی و بالاترین سطح رضایت مهمان در تور استانبول، رستوران 360 استانبول پیشنهاد فوق العاده ای است.
لذت آشپزی با مشاهده چشم انداز دیدنی و جذاب از استانبول همراه با موسیقی و طراحی داخلی فوق العاده ای.
آدرس:استانبول،خیابان استقلال خیابان بیوگلو
آژانس گردشگری دلارام سیر آسمان کارگذار تور ترکیه و تور استانبول
یکی از آژانس های فعال در زمینه ارائه خدمات تور های گردشگری به مقصد ترکیه، تور استانبول،آنتالیا و... می باشد که همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد.شما مسافران عزیز در هر زمان از سال می توانید به اژانس ما مراجعه نمایید و عازم ترکیه شوید.