انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: تعمیر یخچال
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آیا شما نیاز به تعمیر یخچال فریزر پیدا کرده اید؟ تعجبی ندارد لوازم خانگی به خصوص یخچال فریزر و یخچال سای بای ساید پس از چند سال کارکرد مداوم دچار نقص می شود زیرا یخچال فریزر در خانه شما روزانه و شبانه به طور مداوم کار می کند ولی با این حال با پیشرفت تکنولوژی های بکار رفته در یخچال فریزر و بالا رفتن تخصص در تعمیر یخچال فریزر بر طرف کردن نواقص و خرابی های آن آسان تر است.

اجزای اصلی یخچال فریزر

یخچال و فریزرها شامل دو جزء اساسی هستند: یک کویل کندانسور و یک سیم پیچ اواپراتور. یک خنک کننده مایع از طریق این کویل توسط کمپرسور و یک موتور حرکت می کند. مایع مبرد در کندانسور خنک می شود. سپس به اواپراتور منتقل می شود. در اواپراتور، هوا در تماس با با سیم پیچ پر شده با مایع خنک می شود. کندانسور یخچال یا یخچال و فریزر در خارج از واحد سیم پیچ است. اواپراتور سیم پیچ در داخل یخچال است. خنک کننده توسط یک کمپرسور در سیستم گردش پیدا می کند.
بیشتر یخچال و فریزرها بدون برفک هستند. در این نوع ، یک هیتر به طور خودکار توسط تایمر به منظور یخ زدایی برفک در داخل واحد روشن می شود. برفک توسط بخاری در چندین نقطه مختلف در واحد ذوب می شود و از سردترین و بیشترین مناطق مشتق شده آغاز می شود. هنگامی که برفک بطور کامل ذوب شود، ترموستات به طور خودکار به یک دوره خنک کننده تغییر می کند تا دمای انجماد استاندارد حفظ شود. از آنجا که این فرآیند اتوماتیک است از ایجاد برفک جلوگیری می کند.

تعمیر یخچال فریزر : چرا یخچال فریزر خنک نمی کند

در پاسخ به سوال یکی از مشتریان که گفته بود یخچال فریزر من کار نمی کند ولی چراغ های داخل آن روشن است و در صفحه نمایش عدد -0 بجای 0f نمایش می دهد و در صورت فشردن دکمه ها صدای بیپ کوتاه شنیده می شود موارد زیر احتمال می رود:
علت اول در تعمیر یخچال فریزر : کویل کندانسور کثیف است

اگر کویل کندانسور در داخل دیوارهای فریزر واقع شده باشد، تمیز کردن لازم ندارند. با این حال، اگر می توان به کویل کندانسور به راحتی از پشت و یا زیر واحد دسترسی داشته باشید، شما باید هر 6 تا 12 ماه انها را تمیز کنید. اگر کویل کندانسور کثیف باشند، قادر به از بین بردن گرما به طور موثر نبوده و ظرفیت خنک کنندگی فریزر را کاهش می دهند. اگر کویل کندانسور کثیف هستند یا در مدت زمانی است که پاک نشده اند، آنها را تمیز کنید.

علت دوم در تعمیر یخچال فریزر : موتور فن اواپراتور

موتور فن اواپراتور (تبخیر کننده(، هوا را بر روی کویل های اواپراتور گردش می دهد و آن را در سراسر فریزر جریان می دهد. اگر موتور فن اواپراتور کار نمی کند، فریزر خنک نخواهد شد. در اکثر یخچال و فریزر، موتور فن هنگامی که درب باز است کار نمی کند. برای چک کردن موتور فن اواپراتور ، درب فریزر را باز کنید و سپس کلید درب را به صورت دستی فعال کنید. اگر سوئیچ درب فعال باشد، اما موتور فن خنک کننده اجرا نشود، موتور اواپراتور را جایگزین کنید.

علت سوم در تعمیر یخچال فریزر : رله شروع

رله شروع نیرو را به کمپرسور می دهد. اگر شروع رله به درستی کار نکند، کمپرسور ممکن است به صورت متناوب اجرا شود یا ممکن است اصلا اجرا نشود. اگر کمپرسور اجرا نشود، فریزر خنک نمی شود. برای تعیین اینکه آیا رله شروع ضعیف است یا نه، فریزر را جدا کنید و رله شروع را از کمپرسور بردارید. از یک مولتی متر برای تست رله شروع و برای تعیین تداوم بین شروع و اجرای ترمینال استفاده کنید. اگر رله شروع تداوم نداشته باشد یا اگر بوی سوخته می دهد، آن را جایگزین کنید.
هزینه تعمیر یخچال فریزر

همه روزه افراد زیادی با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر تماس گرفته و مشکلات این چنینی را بیان می کنند که متخصصان با صبر و حوصله موارد احتمالی که موجب نقص شده اند را بیان می کنند و هزینه تعمیرات را به مشتریان اعلام می کنند و در صورت تمایل فرد پیش فاکتور مورد نظر ارسال شده و کمتر از 2 ساعت متخصص تعمیر یخچال فریزر همان برند به محل مشتریان اعزام می شوند و تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید را در محل انجام داده و ضمانت 36 ماه کتبی برای تعمیرات فریزر را مشتریان ارائه می دهند. با ارائه این ضمانت نامه دغدغه فکری مشتری از اینکه مبادا دوباره نیاز به تعمیر یخچال فریزر با همین مشکل پیدا کند و دوباره مجبور به پرداخت هزینه شود یا پس از مدتی تعمیرات مجدد نیاز داشته باشد راحت می کنیم زیرا در صورت بروز همچین مشکلی بدون دریافت هزینه تعمیرکاران حرفه ای ما به محل اعزام شده و پس از بررسی تعمیرات را مجدد انجام می دهند پس نگران نباشید.
آیا شما نیاز به تعمیر یخچال فریزر پیدا کرده اید؟ تعجبی ندارد لوازم خانگی به خصوص یخچال فریزر و یخچال سای بای ساید پس از چند سال کارکرد مداوم دچار نقص می شود زیرا یخچال فریزر در خانه شما روزانه و شبانه به طور مداوم کار می کند ولی با این حال با پیشرفت تکنولوژی های بکار رفته در یخچال فریزر و بالا رفتن تخصص در تعمیر یخچال فریزر بر طرف کردن نواقص و خرابی های آن آسان تر است. یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید در سراسر تهران می باشد که کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی کلیه برند ها و به خصوص تعمیر یخچال فریزر ال جی، تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ و فریجیدر، تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک و بسیاری از برند های ایرانی و اروپایی و آمریکایی دیگر را انجام می دهد.اجزای اصلی یخچال فریزریخچال و فریزرها شامل دو جزء اساسی هستند: یک کویل کندانسور و یک سیم پیچ اواپراتور. یک خنک کننده مایع از طریق این کویل توسط کمپرسور و یک موتور حرکت می کند. مایع مبرد در کندانسور خنک می شود. سپس به اواپراتور منتقل می شود. در اواپراتور، هوا در تماس با با سیم پیچ پر شده با مایع خنک می شود. کندانسور یخچال یا یخچال و فریزر در خارج از واحد سیم پیچ است. اواپراتور سیم پیچ در داخل یخچال است. خنک کننده توسط یک کمپرسور در سیستم گردش  پیدا می کند.
بیشتر یخچال و فریزرها بدون برفک هستند. در این نوع ، یک هیتر به طور خودکار توسط تایمر به منظور یخ زدایی برفک در داخل واحد روشن می شود. برفک توسط بخاری در چندین نقطه مختلف در واحد ذوب می شود و از سردترین و بیشترین مناطق مشتق شده آغاز می شود. هنگامی که برفک  بطور کامل ذوب  شود، ترموستات به طور خودکار به یک دوره خنک کننده تغییر می کند تا دمای انجماد استاندارد حفظ شود. از آنجا که این فرآیند اتوماتیک است از ایجاد برفک جلوگیری می کند.تعمیر یخچال فریزر : چرا یخچال فریزر خنک نمی کند در پاسخ به سوال یکی از مشتریان که گفته بود یخچال فریزر من کار نمی کند ولی چراغ های داخل آن روشن است و در صفحه نمایش عدد -0 بجای 0f نمایش می دهد و در صورت فشردن دکمه ها صدای بیپ کوتاه شنیده می شود موارد زیر احتمال می رود:علت اول در تعمیر یخچال فریزر : کویل کندانسور کثیف استاگر کویل کندانسور در داخل دیوارهای فریزر واقع شده باشد، تمیز کردن لازم ندارند.  با این حال، اگر می توان به کویل کندانسور به راحتی از پشت و یا زیر واحد دسترسی داشته باشید، شما باید هر 6 تا 12 ماه انها را تمیز کنید. اگر کویل کندانسور کثیف باشند، قادر به از بین بردن گرما به طور موثر نبوده و ظرفیت خنک کنندگی فریزر را کاهش می دهند. اگر کویل کندانسور کثیف هستند یا در مدت زمانی است که پاک نشده اند، آنها را تمیز کنید.علت دوم در تعمیر یخچال فریزر : موتور فن اواپراتورموتور فن اواپراتور (تبخیر کننده(، هوا را بر روی کویل های اواپراتور گردش می دهد و آن را در سراسر فریزر جریان می دهد. اگر موتور فن اواپراتور کار نمی کند، فریزر خنک نخواهد شد. در اکثر یخچال و فریزر، موتور فن هنگامی که درب باز است کار نمی کند. برای چک کردن موتور فن اواپراتور ، درب فریزر را باز کنید و سپس کلید درب را به صورت دستی فعال کنید. اگر سوئیچ درب فعال باشد، اما موتور فن خنک کننده اجرا نشود، موتور اواپراتور را جایگزین کنید.علت سوم در تعمیر یخچال فریزر : رله شروعرله شروع نیرو را به کمپرسور می دهد. اگر شروع رله به درستی کار نکند، کمپرسور ممکن است به صورت متناوب اجرا شود یا ممکن است اصلا اجرا نشود. اگر کمپرسور اجرا نشود، فریزر خنک نمی شود. برای تعیین اینکه آیا رله شروع ضعیف است یا نه، فریزر را جدا کنید و رله شروع را از کمپرسور بردارید. از یک مولتی متر برای تست رله شروع و برای تعیین تداوم بین شروع و اجرای ترمینال استفاده کنید. اگر رله شروع تداوم نداشته باشد یا اگر بوی سوخته می دهد، آن را جایگزین کنید.هزینه تعمیر یخچال فریزرهمه روزه افراد زیادی با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامی تکنیک تماس گرفته و مشکلات این چنینی را بیان می کنند که متخصصان با صبر و حوصله موارد احتمالی که موجب نقص شده اند را بیان می کنند و هزینه تعمیرات را به مشتریان اعلام می کنند و در صورت تمایل فرد پیش فاکتور مورد نظر ارسال شده و کمتر از 2 ساعت متخصص تعمیر یخچال فریزر همان برند به محل مشتریان اعزام می شوند و تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید را در محل انجام داده و ضمانت 36 ماه کتبی برای تعمیرات فریزر را مشتریان ارائه می دهند. با ارائه این ضمانت نامه دغدغه فکری مشتری از اینکه مبادا دوباره نیاز به تعمیر یخچال فریزر با همین مشکل پیدا کند و دوباره مجبور به پرداخت هزینه شود یا پس از مدتی تعمیرات مجدد نیاز داشته باشد راحت می کنیم زیرا در صورت بروز همچین مشکلی بدون دریافت هزینه تعمیرکاران حرفه ای ما به محل اعزام شده و پس از بررسی تعمیرات را مجدد انجام می دهند پس نگران نباشید.
اسپم ممنوع دوست عزیز گزارش شد    Irserv340
لطفاً در محل مناسب تاپیک ایجاد نمایید
1- اخطار +2
2- موضوع بسته