انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: بالکن شیشه ای
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
یکی از تکنولوژی و سبک های معماری که بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفته است ، شیشه بالکن می باشد . شیشه بالکن همان طور که نامش پیداست ، پنجره ای تمام شیشه ای می باشد که امکان استفاده از بالکن شیشه ای را در تمام فصول سال فراهم می نماید .
شیشه بالکن بیشتر به عنوان پوشش و محافظ بالکن و تراس می باشد. شرکت الیز جام به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه تولید و عرضه شیشه بالکن در تبریز و سایر شهرها فعالیت دارد و با ارائه انواع بالکن شیشه ای متنوع و با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را با بهترین حالت برآورده نماید . بالکن شیشه ای در تبریز و سایر شهرها متشکل از دو پروفیل آلومینیوم افقی نصب شده بر روی ساختارهای کف و سقف و همچنین دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن شیشه ای می باشد . پانل های شیشه ای به ضخامت ۸ میلی متر داخل پروفیل شیشه گیر مونتاژ و سپس به وسیله چرخ ها داخل پروفیل های افقی قرار می گیرد.
پروفیل و یراق آلات بالکن شیشه ای کاملا ضد زنگ بوده و دارای طول عمر بالایی می باشند . استفاده از شیشه بالکن در تبریز و سایر شهرها به علت مزایای بالایی که دارا می باشند رواج یافته است .
در ادامه به تعدادی از مزایای شیشه بالکن در تبریز می پردازیم :مزایای بالکن شیشه ای :
جلوگیری از ورود حشرات
بالکن های شیشه ای به علت بسته بودن محیط از ورود هر گونه حشرات ، پرندگان ، حیوانات شهری جلوگیری نموده و محیط پاکیزه برای شما به ارمغان می آورند .
جلوگیری از نفوذ باد و باران
در بالکن شیشه ای به علت ایزوله بودن محیط هیچ گونه برف ، باران و گرد و غبار در آن نفوذ نمی کند.
جلوگیری از ورود سر و صدا
اطراف شیشه بالکن به وسیله درزگیر کاملا پوشانده شده است . به همین سبب از هرگونه آلودگی صوتی مصون می باشد.
جلوگیری از اتلاف انرژی
یکی از مزیت های مهم استفاده از شیشه بالکن در تبریز و سایر شهرها صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفتن انرژی می باشد . در فصول سرد سال گرما و حرارت به خارج از بالکن راهی ندارد و از این طریق محیطی مطبوع وبا هوایی دلپذیر برای شما به ارمغان می آورد.