انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: دوربین مدار بسته اس ویژن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
کمپانی اس ویژن از معتبرترین کمپانی حوزه امنیتی می باشند که دوربین های مداربسته با کیفیت بالا تولید می نمایند . این کمپانی در کشور کره واقع شده است و محصولات آن به علت کیفیت بالا به کشورهای بسیاری در سراسر جهان ارسال می شود . قیمت دوربین مدار بسته اس ویژن با توجه به نوع آن متفاوت می باشد . شما با توجه به کاربری خود و نیاز خود می توانید دوربین مناسب خود را انتخاب نمایید .



شرکت پی ام الکترونیک نیز به فروش انواع
دوربین مدار بسته اس ویژن در تبریز
و سایر شهرها می پردازد . همچنین برای رضایت مشتریان تلاش نموده ایم تا قیمت ها را پایین آورده و با حداقل سود عرضه نمایید .

دوربین اس ویژن دارای انواع مختلفی می باشد .

از جمله :

1- انتقال دهنده تصویر NVR

2- دوربین های ip (دوربین مدار بسته اس ویژن تحت شبکه )

3- آنالوگ



امروزه با توجه به لزوم امنیت در هر مکان استفاده از دوربین مدار بسته افزایش یافته است .


همچنین دوربین های مدار بسته دارای انواع متنوع و بسیاری هستند که در صورتی که دارای اطلاعات کافی نباشید در خرید آنها دچار سردرگمی خواهید شد .

دوربین مدار بسته svision نیز دارا یانواع مختلفی می باشد که با توجه به مکان و نیاز تان می توانید نوع مناسب آن را انتخاب نمایید .

مسلم است که
قیمت دوربین مدار بسته اس ویژن
به نوع انتخابی شما بستگی دارد. با پیشرفت های موجود دوربین ها نیز تکامل یافته و پیشرفته تر شده اند و با نمونه های گذشته که صرفا به عنوان یک دوربین بوده اند، تفاوت هایی نموده اند .

به همین سبب بهتر است قبل از خرید آن ها امکانات آنها را بررسی نموده و با مقایسه قیمت انواع دوربین مدار بسته اس ویژن مناسب ترین دوربین را انتخاب نمایید .

دوربین های را به طور کلی می توان به سه دسته دوربین مدار بسته IP ، دوربین مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته AHD تقسیم بندی نمود .