انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی درباره ثبت شرکت تولید پلاستیک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صنعت پلاستیک با دارا بودن سهم به سزایی در صادرات و تأمین نیازهای داخلی می تواند از طریق ثبت شرکت تولید پلاستیک به یکی از منابع پر درآمد تبدیل شود. این امر به گونه ای است که شما می توانید بعد از اخذ مجوز لازم از مراجع ذی صلاح، شرکتی در یکی از دو قالب رایج ثبتی (یعنی سهامی خاص و با مسئولیت محدود) تأسیس کنید. همان طور که می دانید شرکت سهامی خاص، شرکت بازرگانی است و سرمایه آن که قانوناَ در موقع تاسیس از یک میلیون ریال نباید کمتر باشد، به سهام تقسیم شده و همه سهام آن به وسیله سهام داران تامین می شود و مسئولیت صاحبان سهام که تعداد آن ها نباید کمتر از 3 نفر باشد، محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها است. درباره شرکت با مسئولیت محدود می توان گفت که شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای انجام امور تجاری تشکیل می شود. مسئولیت شریک در مقابل قروض و دیون شرکت به میزان سهم الشرکه ای است که شخص در شرکت سرمایه گذاری کرده است. 
نکته قابل توجه در ثبت چنین شرکت هایی این است که اگر قصد قید کلمه "تولید" در موضوع فعالیت شرکت را دارید با توجه به حوزه ثبتی نیاز یا عدم نیاز به مجوز در زمینه تولید مشخص می شود. برای نمونه شرکت هایی که در کرج ثبت می شوند بابت قید کلمه تولید در موضوع فعالیتشان، مجوز به اداره ثبت شرکت ها باید ارائه کنند ولی اگر در تهران به ثبت برسند به مجوز نیازی نیست . 
فکر برتر می تواند مشاور خوبی برایتان باشد. بنابراین مقالات این سایت را دنبال کنید. 
بسیار اطلاعات جامع و کاملی بود<br />
ممنون از شما
ساندویچ پانل دیواری نمایندگی مجتمع صنعتی ماموت کد 5019 از ورق آلوزینک ساخته می شود. نخستین مشخصه پانل دیواری این می باشد که این محصول به صورت پیش رنگ شده و ضخامتی 0.5 میلی متری دارد. ساندویچ پنل دیواری دارای رنگ های متنوع می باشد. نوع رنگ ها به ترتیب از جنس سوپرپلی استر کوره ای با ضخامت 25 میکرون در قسمت بیرون و 7 میکرون رنگ پرایمر کوره ای از داخل می باشد.
آیا می دانستید میزان هدررفت انرژی در کشور ما برای هر ساختمان به ازای هر متر مربع نسبت به کشورهای پیشرفته حدود 5 برابر می باشد. به این معنا که ما با استفاده از روش های نوین ساخت سازه ها و به طور خاص استفاده از محصولاتی مانند ساندویچ پانل سقفی در سازه های صنعتی میتوانیم تا 80 درصد صرفه جویی داشته باشیم. بنابراین باید بسیار جدی و سریع به این مورد بپردازیم.
کاملا واضح است که هنوز در عمل سازمان های صنعتی به طور جد برای بهینه سازی مصرف انرژی برنامه خاصی را دنبال نمی کنند. برای مثال ساخت سازه ها با استفاده از محصولاتی مانند ساندویچ پانل و پلی کربنات شفاف باعث می گردد نور کافی وارد فضای کار گردد و نیازی به استقاده از روشنایی های انرژی بر نباشد.
طبق اخرین امارها در وضعیت فعلی بالای ۶۰ درصد از سازه های کشور های توسعه یافته به‌ سبک مدرن و صنعتی ساخته می شود. حدود ۹۰ درصد از واحدهای مسکونی‌ و تجاری با استفاده از تجهیزات از پیش‌ آماده طراحی و پیاده سازی می گردد. با استناد به آمارهای سازمان های ذیربط صنعت ساختمان سازی با توجه به سرمایه گذاری های بالا و نیروی انسانی شاغل در این بخش بزرگترین صنعت کشور می باشد. بنابراین نیاز است با استفاده از محصولات پیش ساخته و آماده مانند ساندویچ پانل دیواری و پانل های سقفی از بار مشکلات این صنعت کاست. متاسفانه در شرایط فعلی تنها عددی در حدود ۳ درصد از ساختمان سازی ها به صورت صنعتی انجام می گیرد.

ساندویچ پانل ساندویچ پانل دیواری ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل ماموت