انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: روش های کسب درآمد از طریق وردپرس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
روش اول : خدمات کد نویسی افراد برای افزونه ها و ابزارهای وردپرس
[عکس: 20181109204144926ddc518cb639fca680781899aa270f.jpg]
یکی از سیاست های شرکت وردپرس سیاست OPEN SUORCE رایگان و قابل تغییر بودن آن هست آنها یک هسته مرکزی برنامه را رایگان ایجاد میکنند و قابل استفاده برای همه قرار می دهند و برای آموزش و ابزارهای اصلی و کاربردی آن هزینه ای دریافت می کنند و درآمد شرکت وردپرس از همین فروش و آموزش ها فراهم می شود .
روش اول به این شکل هست افرادی که با زبان های کد نویسی ( UI، UX، HTML، PHP،WOOCOMMERCE، CSS WORDPRESS، JQUERY) آشنایی ومهارت دارند می توانند خدمات دادن با تغییرات کد نویسی آموزش وردپرس و سفارشی نمودن وردپرس به کسب درآمد از وردپرس دست یابند .
ساخت آموزش برای نصب وردپرس و طراحی سایت
آشنایی با ابزارهای مختلف وردپرس
آشنایی با اصول سئو
آموزش محتوا نویسی
نحوه کد نویسی و ساخت پوسته و قالب وب سایت ( CMS، HTML )
آماده سازی قالب متنوع برای وب سایت با زبان های برنامه نویسی ذکر شده
(شما می تونید برای طراحی و پیاده سازی هر قالب اختصاصی به طور میانگین در ماه بین ۴ الی ۱۰ میلیون درآمد کسب کنید )
نکته مهم در طراحی قالب هر چقدر تجربه بیشتری کسب می کنید گرفتن پروژه برای شما راحت تر و باعث می شود زمان کمتری صرف طراحی قالب و theme نمایید و درآمد شما افزایش پیدا می کند .
یادتون باشه برای موفق شدن و کسب درآمد از وردپرس و سرعت در طراحی قالب باید ابتدا آموزش ها و مراحل لازم را در کلاس های عملی و پیشرفته طی کنید و یا می تونید خودتون نیز از وب سایت هایی که آموزش رایگان داده اند مانند : hearn php، learn html و … استفاده کنید اطلاعات کامل را جستجو نمایید .
بعد ازاینکه شما آموزش دیدید و به مرحله طراحی و کسب درآمد از طراحی قالب رسیدید می تونید برای معرفی خود در اینترنت یک وب سایت طراحی کنید تا امکانات و محصول و خدمات خود را به دیگران معرفی نمایید و برای اینکه به سرعت بیشتری شناخته شوید سعی داشته باشید مطالب و موضوعاتی در وب سایت خود به انتشار قرار دهید مثلأ طراحی سایت ، طراحی قالب وردپرس و …
حتمآ آن را با کلمات کلیدی در حیطه کاری خود سئو کنید تا در رتبه های بالا گوگل قرار بگیرد .
[عکس: 20181109204145f0cfc417f8abec49fa2c8cac75d914a5.jpg]
از وب سایت های دیگران کمک بگیرید و همین طور در (کانال تلگرام ، صفحه اینستاگرام ) تبلیغ داشته باشید .
می تونید برای کسب درآمد پروژه و تخصص کاری خود را در وب سایت های فریلنسری ، پونیشا ،فرانش ، وب سایت جدیدی شروع به فعالیت نموده به نام ” انجام میدم ” می تواند شما را در استفاده از اموزش ها کمک می کند و … معرفی کنید و با افراد درخواست کننده پروژه قرارداد بنویسید و پروژه را در خانه یا شرکت خود آماده کنید و تحویل مشتری دهید و هزینه طراحی دریافت نمایید .
بعضی از افراد برای درآمد بیشتر و برند شدن می تونند تیم سازی teem work داشته باشند برای مثال خود شما دارای تخصص فتوشاپ هستی از فردی مکمل استفاده می کنید که تخصص کدنویسیPHP،CMS، HTMLl را داراست خود شما طراحی UI طراح گرافیکی و فتوشاپ را انجام می دهید و همکار شما کدنویسی آن را انجام می دهد .
مشکلات کسب درآمد طراحی قالب و اجرای پروژه
۱ . مشتری به تعهد خود عمل نمی کند .
۲ . همکاران و اعضای تیم کاری شما به تعهد خود عمل نمی کنند .
۳ . در مدتی احتمال اینکه مشتری کم باشد یا کلأ سفارش پروژه وجود نداشته باشد .
۴ . برای درآمد بیشتر باید فرد یا افراد بیشتری به تیم اضافه کنید که نیاز به هزینه بیشتر دارد .
۵ . حتی هنگامی مجبور می شوید که مبلغ کمتری نسبت به ارزش کل پروژه دریافت کنید .
همین طور که هر ترفند و کسب و کاری نقاط ضعف و مشکل دارد می تواند هم نقاط قوت و مزایای خوبی داشته باشد که به آن اشاره می کنم .
نقاط قوت و مزایای کسب درآمد از طریق طراحی قالب و اجرای پروژه
۱ . یکی از مزایای کد نویسی و طراحی قالب اینکه فردی نمی تواند کدهای شما را کپی کند چون برای مثال دیگران می توانند مقالات را از بقیه کپی کنند اما کد نویسی قالب به اندازه مطالب قابل کپی نیست .
۲ . همانطور که در قبل گفتم وب سایت هایی هستند که با ارائه مشخصات می تونید ازآنها مانند فریلنسری یا پونیشا و… مشتری به سمت خود جذب کنید و پروژه طراحی کنید .
۳ . بعد از انجام پروژه ها و تحویل آن می تونید به مشتری ها خدمات بدهید تا به صورت زنجیره وار به شما مراجعه نمایند .
۴ . یکی دیگر از مزایای کسب درآمد ازوردپرس و طراحی قالب این هست که شما نیاز به سرمایه گذاری بالا و هزینه اولیه ندارید و با هزینه خیلی کم برای تبلیغ نوع فعالیت خود می تونید شروع به فعالیت داشته باشید .
5 روش کاربردی را در لینک زیر بخوانید.
http://shaniweb.ir/make-money-from-wordpress/