انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: فروش شرکت رتبه دار
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
فروش شرکت رتبه دار

از جمله خدماتی که در موسسه حقوقی امیران صورت می گیرد فروش شرکت رتبه دار راه است . اگر قصد خرید و یا فروش رتبه راه خود را دارید اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید ، کافی است مطلب زیر را مطالعه کنید . ما به شما خواهیم گفت برای فروش شرکت رتبه دار راه خود چه مطالبی را باید دانست .

سوال : چرا اصلا باید شرکت رتبه دار خرید ؟ این کار چه مزایایی دارد ؟

خرید شرکت های رتبه دار می تواند مزایای بسیاری را برای صاحبان خود به ارمغان آورد . ما به تعدادی از آنها در زیر اشاره کرده ایم :
 
  • امکان شرکت در مناقضات دولتی را فراهم می کند ؛ زیرا شرکت ها ی دولتی تنها موظف اند فقط با شرکت های رتبه دار قرار داد ببندند .
  • باعث ایجاد حس اعتماد در مشتریان می گرد د .
  • با اخذ رتبه شما می توانید از موسسات مالی و اعتباری درخواست وام نمایید .
  • این امکان را به شرکت های دیگر می دهد تا ، با توجه نقاط قوت و ضعف شرکت های رتبه دار، در رابطه با همکاری با کدام شرکت ، تصمیم گیری نمایند ، فروش شرکت رتبه دار راه
 

رشته های رتبه راه

شرکت های گریدار پیمانکاری در زیر رشته های زیر ، و در ۵ رتبه ( گرید ۱ بالاترین اولویت وگرید ۵ ابنیه کمترین الویت را در بین پنج رتبه داراست ) ، مشغول به فعالیت هستند :

پیمانکاری مربوط به ساخت راه ها نظیر راه های اصلی و فرعی، بزرگراه ها ،آزاد راه ها، راه های ریلی، باند فرودگاه، سیستم های انتقال هوایی پایه دار، تونل ها، پل ها، راه های زیرزمینی و سیستم های حمل و نقل (تهیه، نصب، نگهداری و تعمیر تجهیزات) و راهداری و عملیات آسفالتی و…

مراحل و مدارک لازم جهت اخذ رتبه راه
  1. درخواست رتبه موردتقاضا که مخاطب این نامه در سربرگ شرکت است ، تحویل داده شود .
  2. مدارک ثبتی شرکت که شامل موارد زیر است، ارائه گردد .
  • تقاضانامه
  • اظهارنامه ثبت شرکت
  • شرکت نامه
  • اساسنامه
  • روزنامه تاسیس شرکت
  1. مدارک شناسایی کلیه سهامداران و امضای هیئت مدیره شرکت که شامل کپی کارت پایان خدمت ، کپی کارت ملی و کپی شناسنامه است، ارائه گردد .
  2. کد اقتصادی شرکت ارائه شود .
  3. ارائه کپی قراردادها و مفاصا حساب آن ها
  4. سندهای محل شرکت مانند اجاره نامه یا کپی سند مالکیت ارائه شود .
  5. آخرین اظهار نامه مالیاتی شرکت نیز باید ارائه گردد .
  6. مدارک مهندسی شرکت شامل یک نفر مهندس بدون سابقه و یک نفر مهندس با ۳ سال سابقه بیمه. دقت کنید سابقه مهندسان شرکت بر افزایش امتیاز مهندسی شرکت تاثیر مستقیم خواهد داشت. هنگامی که شرکت برای تشخیص صلاحیت رتبه ۴ یا بالاتر اقدام می کند، به تامین امتیاز هیئت مدیره شرکت یا پرسنلی نیاز کمتری خواهد داشت .
خرید و فروش شرکت رتبه دار راه : قیمت

قیمت شرکت رتبه دار راه نیز یکی از آیتم های مهم در زمان معامله است . مقیاس قیمت گذاری بستگی به رشته ، پایه رتبه بندی و نوع شرکتی است که رتبه برایش اخذ شده . خریدار و فروشنده شرکت گرید دار راه می توانند طی یک جلسه در مورد قیمت به توافق برسند .توجه کنید که می توانید قیمت مناسب شرکت پیمانکاری یا مشاور جهت فروش یا خرید شرکت های گرید دار پیمانکار در پایه ها و رشته های مختلف راه و ساختمان،آب و ساختمان، برق و ساختمان، آب و راه ، کشاورزی، ساختمان و تاسیسات، آب و تاسیسات، ساختمان، فروش شرکت رتبه دار راه، آب را از موسسه ثبت امیران بخواهید.

 

فروش شرکت رتبه دار راه : شرایط عمومی
  • مدرک تحصیلی مدیرعامل و نیمی از اعضای هیئت مدیره حداقل لیسانس باشد .
  • داشتن کد اقتصادی برای شرکت ها الزامی است .
  • شرکتها میتوانند بطور همزمان درخواست دریافت رتبه در دو پایه را داشته باشند .
  • همچنین لازم است مجموع بیمه این اعضا به ۶ سال بیمه در رشته های راه برسد. در صورتی که فقط یکی از اعضا دارای سابقه بیمه با رشته زمینه باشند . می بایست دارای ۷ سال سابقه بیمه با رشته زمینه راه باشد ، که در این صورت نیازی به داشتن سابقه بیمه برای سایر مهندسین نیست .
 

از جمله خدمات دیگری که در موسسه حقوقی امیران انجام می گیرد شامل :

خرید و فروش برند آماده

خرید و فروش انواع رتبه های آماده

ثبت انواع شرکت

ثبت برند در کرج

پامپ دفاتر

خرید شرکت رتبه دار آب

خرید و فروش شرکت

ثبت طرح صنعتی

دریافت جواز تاسیس

و …

در تمامی شهر های ایران