انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: همه چیز در مورد چاپ روی کیسه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آیا می دانید چاپ روی کیسه با چه شرایطی انجام می شود و چه نوع پاکت ها و کیسه هایی برای چاپ مناسب هستند؟ در مطالب قبل در مورد فواید استفاده از چاپ روی کیسه برای فروشگاه ها و مهمترین نکات در انتخاب چاپ روی کیسه را در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات در مورد چاپ روی کیسه را با شما در میان بگذاریم.

چاپ روی کیسه هم برای پاکت های پارچه ایی انجام می شود و هم برای پاکت های کاغذی. شما بسته به نوع محصولی که دارید می توانید چاپ روی کیسه را برای فروشگاه خود در نظر بگیرید.

برای چاپ روی کیسه باید از کیسه های با کیفیت و مقاومی استفاده کنید تا دوام خوبی داشته باشد. هرچه کیسه شما دوام بیشتری داشته باشد تبلیغات بهترین برای شرکت یا فروشگاهتان انجام خواهید داد.

با استفاده از عکس های گرافیکی و طرح های مختلف می توانید چاپ روی پاکتتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

چاپ روی کیسه را می توان در هر دو طرف کیسه با استفاده از چاپ اسکرین انجام داد. در هنگام انتخاب نوع کیسه دقت کنید که دسته های کیسه بسیار محکم و با دوام دوخته شده باشد و همچنین رنگ جذابی را برای چاپ روی کیسه انتخاب کنید.

علاوه بر فروشگاه ها و شرکت ها می توان از چاپ روی کیسه برای مصارف شخصی نیز استفاده کرد. می توانید برای نگهداری از زیورآلات و یا وسایلتان مانند نگهداری از کفش ها، جعبه های هدیه و یا وسایل استخر و ماساژ از کیسه های بندی استفاده کنید و برای تزئین کردن آن از چاپ روی کیسه استفاده کنید.

برای انجام کلیه خدمات مربوط به چاپ روی کیسه می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و از بهترین و با کیفیت ترین خدمات چاپ و پرینت بهره مند شوید.