انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: استفاده از سیم خاردار برای تولید فنس با امنیت بالا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تولید فنس به امنیت و حفاظت بیشتر محیط کمک می کند. در مقالات قبل روش های تولید فنس با سیم خاردار را برای شما توضیح دادیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد امنیت تولید فنس به وسیله سیم خاردار اطلاعات بیشتری را در اختارتان قرار دهیم.

تولید فنس با سیم خاردار به وسیله اندود کردن، آبکاری و با استفاده از روکش پی وی سی سیم خاردار انجام می شود. آبکاری سیم خاردار نقش بسیار مهمی در انجام تولید فنس دارد. همانطور که در مقالات قبل توضیح دادیم سیم خاردار سه مدل دارد:
  • سیم خاردار تک چرخشی






 
  • سیم خاردار دو چرخشی






 
  • سیم خاردار به صورت چرخش قدیمی و سنتی










تولید فنس با سیم خاردار نوعی تولید فنس مدرن به حساب می آید. استفاده از سیم خاردار علاوه بر حصار کشی بر دیوار ها نیم استفاده می شود تا از عبور و گذر افراد و حیوانات از روی دیوار جلوگیری شود. هنگامی که با سیم خاردار تولید فنس را انجام می دهید باید خیلی مراقب خار ها باشید زیرا اگر دقت نکنید خار های سیم خاردار ممکن است به شما آسیب برسانند. سیم خاردار بسیار مقاوم و با دوام است و سال های سال می تواند محیطی ایمن را برای شما فراهم کند. شما می توانید از سیم خاردار هایی با روکشش پی وی سی حیاط پشتی منزلتان را تولید فنس کنید زیرا به خاطر رنگ سبزی که دارند هم زیبا هستند و هم باعث ایمنی بیشتر محیط اطراف منزل می شود.

برای ایمنی بیشتر با استفاده از سیم خاردار می توانید از سیم خاردار هایی با خار های بسیار تیز تر  و برنده استفاده کنید که به صورت دایره وار و حلقه ایی به سیم خاردار متصل می شوند. که البته این نوع تولید فنس بیشتر مناسب مکان هایی مانند فرود گاه ها و یا زندان ها است تا مانع عبور هر نوع موجود زنده ایی شود.