انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: آیا می دانید چه زمان باید فاکتور رسمی را صادر کنید؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
همانطور که می دانید فاکتور رسمی سندی است که باید بین دو طرف قرار داد هم فروشنده و هم خریدار مورد استفاده قرار بگیرد. در مقالات قبل شما را با همه چیز در مورد فاکتور رسمی و همچنین نکات مهم در این مورد آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد لزوم صدور فاکتور رسمی اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

همانطور که گفتیم از تاریخ 1/10/1396 هر فروشنده و خریداری موظف است تا برای خرید و فروش هایی که انجام می شود فاکتور رسمی صادر گردد به همین منظور از تمامی عزیزان در خواست می شود تا برای خرید یا فروش محصولی که انجام می دهند حتما فاکتور رسمی را صادر نمایند. کلیه افرادی که به طور حقیقی و یا حقوقی باید به صدور فاکتور رسمی توجه داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که تمامی شرکت ها موظف به صدور فاکتور رسمی هستند بنابر این چقدر خوب که شرکت های وارد کننده در این کار پیش قدم شوند و فاکتور مورد نیازشان را هر چه سریع تر چاپ کنند.

تمامی شرکت ها  فروشگاه ها باید محصولات و خدمات خود را از تاریخ 1/10/96 همراه با فاکتور رسمی مورد تایید اداره دارایی به خریداران تحویل دهند. چرا که اگر خریداری در خواست صدور فاکتور رسمی کند و فروشنده از این کار اجتناب ورزد به طور قطع باید جریمه پرداخت کند و اداره امورد دارایی وی را جریمه می کند. اما هنگامی که فاکتور رسمی صادر شود خواهید دید که اتحادیه مربوطه تمامی توان خود را برای حمایت از فروشگاه و یا شرکت مورد نظر به کار می برد.

لازم به ذکر است که مجموعه میهن فاکتور توانایی صدور فاکتور رسمی معتبر و مورد تایید اداره دارایی را با کد افتصادی معتبر دارد و شما می توانید با تماس با کارشناسان ما از خدمات مربوطه بهره مند شوید.

برای دریافت فاکتور رسمی تماس بگیرید