انجمن تخصصی ایران سرور

نسخه‌ی کامل: بارانگیر و سایبان پیچ و مهره ای
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سایبان خودرو یکی از ضروری ترین موارد در حفظ و نگهداری خودرو می باشند که تأثیر بسزایی در طول عمر باطری خودرو و ثابت ماندن رنگ بدنه ی آن دارند و هنگامی که خودرو طی چند ساعت متوالی زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد، به علت فضای بسیار گرم داخل خودرو، استفاده مجدد از آن دشوار می شود.
همچنین عدم استفاده از سایبان خودرو باعث می شود عمر برخی از قطعات آن کاهش یافته و به اصطلاح بدون کارکرد مستهلک می شوند.
استفاده از سایبان های خودرو، هم در فصول گرم سال و هم در فصول سرد امری ضروری می باشد. چرا که در فصول گرم سال گرمای بسیار زیاد و تابش مستقیم نور خورشید ممکن  است باعث صدمه رساندن به خودرو شود و همچنین در فصول سرد نیز به دلیل پایین بودن دمای محیط و بارش برف و باران ، احتمال یخ زدگی خودرو، روشن نشدن خودرو بر اثر سرمای زیاد، یخ زدن شیشه ها و کثیف شدن آن وجود دارد. در کنار تمام این موارد، ماشین هایی که در زیر سایبان پارک می شوند کمتر نیاز به کارواش خواهند داشت و از شر باران های اسیدی و فضولات پردنگان در امان می مانند.
تعدادی از موارد استفاده سایبان ها عبارت است از: سایبان خودرو، سایبان بارانگیر، سایبان حیاط، سایبان کولر، سایبان پوشش استخر، سایبان تراس، سایبان درب حیاط و پنجره و ... که این سایبان ها می توانند ثابت یا قابل حمل، برقی و یا دستی باشند. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای سایبان های پیچ و مهره ای بپردازیم.
ساختار سایبان های پیچ و مهره ای به گونه ای است که تمام اجزای فلزی آن در کارخانه توسط افراد ماهر با جوش  CO2 آماده شده، سپس جرم زدایی و عاری از هرگونه چربی و گرد و خاک می شود و بر روی آن پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک می گردد. پس از رنگ تمام قسمت ها از لحاظ فنی چک شده و به همراه پوشش آن بسته بندی و آماده ارسال می گردد.تمام قطعات و لوازم این سایبان ها از قبل آماده شده و بدون ایجاد مزاحمت در محل مورد نظر به آسانی و در مدّت زمان بسیار کمی کمتر از 2 ساعت نصب می شود.